Monday, October 3, 2011

Jadual Dah Berubah


Alhamdulillah.
Pagi ni masih di rumah.
En suami ke pasar, beli lauk pauk.
Bekalan basah kat rumah dah habis.

Anda di mana hari ini?
Jadual dah berubah.
Rutin aku dah mulai sibuk untuk bulan Oktober ni.
Banyak demo dn appointment.
List name baru pun dah siap.
Dwline yg masih nak buat pun dah setuju nak kerja sama2.
Matlamat baru utk bulan ni pun aku dah tetapkan.
tak mau lepak2 lagi. Bulan lepas banyak sgt makan lemang dan rendang.
sampai akupun dah jadi macam pulut.
Melekat je...ngeh ngeh ngeh...

Pagi ni jam 11 pagi ada satu appointment.
Sui namanya. Kerja di Western Digital.
Dah lapan tahun kerja di sana.
Nak buat katanya.
Nak cari side income.

Lepas jumpa Sue, aku ke VI jumpa As.
Semalam hadir ke WAB di USJ 9.
So hari ni As lengkapkan dokumen. Sgt positif orangnya.

Petang lak, aku nak gi jumpa Lia, kerja Mydin USJ.
Dah 3 tahun kerja kat Mydin.
Macam mana boleh kenal Lia?
Aku hanya tegur dia sewaktu kami berbaris depan ATM kat
CIMB Puchong Jaya Sabtu lalu.
Dia terus bagi no hp bila aku minta.
Petang ni dah buat appoiment nak jumpa Lia.
Kebetulan hari ni Lia cuti.
Hanya berkongsi peluang.
Mana tahu rezeki aku dan rezeki Lia jugak.
Tak cuba tak tau, cuba baru tau.

Lepas jumpa Lia, aku ada satu lagi appoiment di Kota Damansara.
Tapi masih 50 50.
Jika jadi aku pergila, jika tak jadi aku buat perkara lain.


Malam pula aku nak jumpa kak Anisah
kat Senawang. Nak pakaikan dia PB.
Dia ambik bengkung je.
Girdle dan long bra, nak ambik bulan depan katanya.

Ok bye bye..jumpa lagi deh.
Aku nok tubik doh ni.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.