Thursday, June 21, 2012

Nama Anda Di Dalam Jiwa Saya

Inilah tanggungjawab aku
Sepenuh masa di sini
Sepenuh hati di akademi ini.
Menjayakan setiap warganya.
Sorang pun tak mahu ada yg tercicir.
Untuk naik CDM semuanya.
Untuk berniaga hebat semuanya.
Untuk kaya semuanya.
untuk menikmati kebebasan kewangan semuanya.
Go go go Sarjan Kuani.
"Bimbinglah saya CDM"
"Saya nak berjaya macam CDM"
Terngiang2 kat telinga aku, apa yang disebutkan
oleh DDM Kepet Ahad lepas
di program team building Sg Buloh.
Itulah harapan mereka.
Itulah harapan warga Taipan.
Takkan aku sia2kan.
Meski berkorban jiwa dan raga.
Meski berkorban masa dan tenaga.

Selagi mahu dibimbing, selagi masih mahu berjaya.
Selagi mahu bersama akademi ini, setiap satunya akan dijayakan.
kejayaan anda adalah nikmat yg tak terucap.
Dah join, mesti berjuang sampai habis.
Tiada noktahnya.
Letakkan diri,letakkan hati, pandang ke depan, matlamat yg jelas.
Semuanya akan dijayakan.
Akan tiba giliran anda.Teruskan.
Jangan mengalah.
Hidup ini roda, hari ini kita biasa2 esok kita luar biasa.
Hari ni orang lain idola kita, besok kita pula menjadi idola orang lain.
Hari ni bisnes kita kecil, besok2 business kita meletop2.
Hari ni kita tak ada group besar, besok2 beranak pinak sehingga
menjadi empayar besar.
Semuanya akan jadi.
Kerja kita usaha jangan berhenti.
SM Shiela dan SM Siti Wainah.
Join Hai O kali ketiga, untuk kesekian kalinya bersama AT181.
Masih percaya kpada Hai O.
Masih percaya kepada diri sendiri.
Masih percaya kepada Taipan.
nah...apa tunggu lagi.
Semuanya akan dijayakan selagi anda mahu.
Go go go Taipan.
Go go go CDM.

Yang sudah CDM akan terus dibimbing.
Yang sudah hebat, akan dibimbing untuk semakin hebat.
Yang sudah berjaya, akan terus dimonitor untuk semakin berjaya.
Menggandakan kejayaan.
Yang baru bertatih, lihat dan ikutlah orang yang telah berjaya.
10 tahun dlm business ini, ramai yang hilang.
Ramai yang pergi, tetapi aku bersyukur masih di sini.
Aku bersyukur, begitu kuat dan terus memberi inspirasi dan menjadi inspirasi.

Yang pergi tetap pergi, tetapi yang baru datang tak berhenti2.
Semuanya menunggu untuk dijayakan.
Semuanya memanggil2 minta datang, minta bimbingan, minta dipimpin tangan.
insyaallah, semuanya akan naik CDM.
Semuanya akan dijayakan untuk menjadi usahawan hebat.
Yang ini juga nak dijaga.
He he he...kalau tidak merajuknya mak oooii.
Sorry darling, inilah antara downline yang paling setia.
Bukan sekadar dalam Hai O, tetapi dalam hidupku jua.

Maaf, hanya beberapa keping gambar yg dimuatkan.
Yang tak ada di sini, percayalah.
Nama anda di hati saya.
Kejayaan anda adalah kepuasan untuk jiwa raga saya.
Tanpa anda, siapalah saya.

Hubungi saya untuk temujanji anda
016 2212181

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.