Monday, June 25, 2012

Saraya Zahret Bootique

Saraya Zahret Bootique
Dulu hanya di Kota Damansara.
Kini dibuka pula di Bandar Baru Bangi.
Outlett yang kedua.
Aku pernah bersembang dengan ownernya.
Berapa modal?
Lebih RM500 ribu untuk satu bootique.
Dua butik, lebih RM1 Juta.
Mak oooi...berapa kerat di kalangan bangsaku yang mampu
berniaga seperti ini?
Aku suka Saraya Zahret.
Patern dan pilihannya sesuai dengan selera aku.
Kebanyakkannya fesyen kasual.
Sesuai utk aku pakai untuk BOP/seminar/pengukuhan dll.
Harga boleh tahan.
Tapi lebih murah jika ada member card.
Dapat 10% diskaun.

Aku banyak beli baju.
Aku suka beli baju.
"Mama ni hantu baju". Kata aisyah
Dua atau tiga kali sebulan aku datang ke Saraya Zahret.
Pilihannya banyak.
Fesyennya terkini.
Warnanya memukau.
Sangat sesuai dengan seleraku.

Saraya Zahret banyak mengiklankan fesyen2 terkininya
dalam majalan Nona, Wanita, Jelita, Intrend, Nur, Keluarga dan lain2.
Untuk kos iklan pun, mereka habis puluhan ribu setiap bulan.
Iklan sangat penting. Jika tidak business tak jalan.

Hiasan dalaman di butik ini memang cantik.
Selesa dan nyaman.
Pelanggannya tak ramai, tetapi mereka mempunyai pelanggan tetap.

Sesiapa nak cuba,  bolehlah gi tinjau
Saraya Zahret Bootique.
Dua pasang, tiga pasang,
skirt, blaus, denim wow.
Aku suka shopping, tapi bukan window shopping.
Jika dulu, hanya window shopping je, sekarang benar2 shopping.

Kat London nanti, nak beli LV.
Wow, tambah koleksi untuk mengganjari diri.
Tiga beg yang aku borong Jumaat lepas.
berapa habis?
Emmm.. 1% je habis pun.
RM700 lebih sikit.

Jika anda suka shopping baju,
handbag, kasut, tudung, aksesori rumah,
maka anda dan saya adalah serupa.
meh, join club kita.
Jalan2 cari makan.
Jalan2 seluruh dunia.
Jalan2 cari prospek.
Jalan2 dan enjoy.
Inilah business yang mudah, simple dan boleh
mengubah hidup anda.

Hubungi Faridah 016 2212181

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.