Monday, August 15, 2011

Cantiknya....Tengok Je!

OMG....betul2 cantik pada mata aku.
Bajunya yg aku suka.
Warnanya memang pilihan hatiku.
Hitam putih mmg dari dulu aku suka.
Jika lah bukan kerana tema company, hitam putih akan paling banyak susunannya
dalam kabinet bajuku.
Baju aku, paling banyak koleksi dari gabungan dua warna ini.
macam kena je dgn aku....heh heh heh.
Perasanlah tu pn seri ni.
Fesyen yg aku paparkan dari rekaan Rizalman...pereka fesyen tersohor.
Harganya, sebulan gaji pun tak cukup.
Mak ooiiii....kena pulun business dulu ya.


Jika makan gaji je, memanglah tak mampu
nak melawa lebih2 ni.
So layan jelah gambar2 ni ya.
Buat mencuci mata.









Jika masih belum tempah baju untuk raya ni, bolehlah pilih drpd
collection Rizalman Butik ni.
Pasti terpesona di hari raya nanti.



No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.