Wednesday, August 17, 2011

Safira Club, aku datang hari ini


Salam.
Alhamdulillah, kami baru sudah solat zohor.
Terus bersiap untuk ke Penang.
Malam ni kami akan hadir ke Safira Club.
Dah lama tak bersama org2 hebat utara.
Bersama CDM Kartini dan dan CDM Kamaruddin.
Bersama WRY 181.

Janjinya datang ke rumah.
Untuk menjemput ku.
Kami tunggu saja.
sambil hupdet blog ini.
Maklum, bloggerlah katakan.
eh ceh ceh ceh.

Rindunya nak ke utara.
Rindukan suasana di Safira Club.
Rindunya untuk bersama2 melihat riuh kecohnya meeting di
Safira Club.
Rindunya nak mendengar tepuk sorang Taipan warrior.
Rindunya nak melihat kerjasama dan team mereka.
Rindunya nak merasai excited dan semangat juang mereka.

Dengarnya makin meriah.
Dengarnya makin gamat.
Dengan sentiasa ramai org2 baru dan lama.
Dengarnya makin banyak 181 yg keluar.
Dengarnya makin ramai pejuang2 muda.
Dengarnya makin ramai yg fight ke Holland.

Semangat mereka luar biasa.
Bersama2 berusaha untuk mewujudkan suasana hebat sebegitu.
Bersama2 menggembelingkan tenaga untuk menghangatkan meeting
sehingga terjadi sebegitu.
Mereka yg berusaha menjadikannya hebat.
Mereka yg mahu ia menjadi hebat.
Sebab itu Safira Club seperti yg dilihat pada hari ini.

Tahniah kepada semua CDM2 utara.
tentunya tunjang utama di Safira Club
ialah CDM Fitri, CDM Ayu, CDM Rizal,
DDM Din, DDM Zana, DDM Melati, DDM Jie,

Juga tahniah kepada CDM Muhammad Razali, CDM Hasmidar,
CDM Ali Saad, CDM Shahrina, CDM Wan,
CDM Poksu, CDM Mariam dan CDM2 lain yg saban minggu datang
silih berganti.

Pastinya juga CDM Kartini dan CDM Kamaruddin yg sentiasa
menjadi pelangi membawa panji2 semangat juang yg berterusan
untuk AT 181 seluruh Malaya.
Aku....menumpang bangga melihat kalian hebat.
Masa untuk anda. Masa untuk org2 muda seperti anda.
Masa untuk aku dah berlalu.
Sekadar menjadi catatan dalam buku sejarah lama Taipan.
Eh eh eh....mentang2lah nak sambut 31 Ogos tak lama lagi.
lain pulak bunyinya CDM Pn seri ni....he he he.


mana lak upline aku ni, dah jam 3.20 ptg dah ni.
Aku setia menanti...
Aku sentiasa senang hati...
meski nampak wajahku macam seriusliii,
tetapi sebenarnya aku ni baik hati...hi hi hi.
Maaf, terpaksalah aku masuk bakul angkat sendiri.

Jumpa lagi.
Kat Holland ya.


No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.