Tuesday, November 9, 2010

Aku Merinduimu....Kami Merinduimu...


          Baru tiga hari CDM Kartini dan CDM Kamaruddin berangkat ke Tanah Suci mengerjakan haji. Baru tiga hari juga tidak menatap wajah mereka. Baru tiga hari tidak mendengar suara mereka. Baru tiga hari tak duduk berbincang dengan mereka. Baru tiga hari tidak makan bersama mereka.

          Tetapi aku rasa tiga hari bagaikan tiga bulan. Cukup terasa kehilangan teman sejati dan sehati. Bagai anak yang kehilangan ibu dan ayah. Bagai makan nasi tanpa lauk. Bagai malam tiada bulan dan bintangnya. Bagai pantai kehilangan desiran anginnya.

          Bukan aku sahaja yang merasa sedemikian. Aku pasti semua CDM lain dan pemimpin2 AT 181 merasai seperti yang aku rasai. Juga termasuk warga Taipan keseluruhannya. Bersabarlah. Marilah kita berdoa agar mereka berdua selamat mengerjakan haji dengan sempurna, mendapat hadiah haji yang mabrur dan dipermudahkan semua urusan. Mereka akan kembali ke Malaysia pada 2 Disember 2010.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.