Monday, November 29, 2010

Ikut Taipan...Bagaimana?

CDM Siti Rohani dalam perbincangan
dengan networknya
CDM Kartini, CDM Siti Rohani, CDM Wan Suriani
dan CDM Inda dalam satu program AT 181

Akademi Taipan itu milik siapa?
Apa maksud ikut Akademi Taipan?
Kenapa mesti ikut Akademi Taipan?

          AT 181 bukan hak milik peribadi sesiapa. Bukan milik CDM Kartini, bukan milik CDM Kamaruddin apalagi milik CDM Faridah. Ia juga bukan milik CDM Yan atau CDM Roshila atau mana2 CDM sekalipun. Bukan juga milik mana2 CDM yang lahir di mana2 negeri sekali pun. CDM yang ada hanyalah yang sama2 membina dan membangunkan AT 181.

          AT 181 dibina bukan dengan usaha sendiri malahan ia dibina dengan kekuatan bersama, ia dibina dengan kelebihan bersama. Ia berjaya bukan kerana faktor peribadi sesiapa kecuali dengan menggabungjalinkan kemahuan, kekuatan, kelebihan dan kehebatan semua warganya.

          AT 181 menjadi hebat bukan kerana kehebatan peribadi sesiapa kecuali kerana kehebatan semua warganya. Tanpa menafikan sumbangan besar setiap orang warganya, AT 181 terus dibangunkan sehingga menjadi seperti hari ini. bermula hanya di stokis USJ 9, AT 181 mula merebak ke Putrajaya dan Mines Seri Kembangan. kemudian ia mula berkembang ke Kelantan, Kedah, Perlis, Negeri Sembilan, Melaka, Penang,  Johor, Trengganu, Perak, Sabah dan Sarawak. Daripada tiga orang CDM sahaja pada awal 2006, bilangannya mencecah 90 orang kini. Ia terus berkembang sehingga ke setiap pelusuk negeri.

           AT 181 adalah milik anda semua. Ia kepunyaan kita bersama. Kitalah yang sama2 akan menjulangnya kerana kita jugalah yang akan bertanggungjawab ke atasnya. Kitalah juga yang akan sama2 menjadikannya terus hebat. Bersama kita memberikan yang terbaik untuk AT 181, ini bermakna kita memberi yang terbaik untuk diri kita sendiri. Kita mesti sama2 menyokong AT 181. Setiap warganya mesti saling kuat menguatkan, saling tolong menolong, saling sandar menyandar, bantu membantu dan saling memberi dan menerima.

           Saya juga menumpang AT 181. Sama juga dengan CDM Kartini, CDM Kamaruddin atau CDM2 yang lain. Kita sama2 menumpang Taipan. Sebelum ada kumpulan ini, saya juga bukan sesiapa. Hanya selepas wujudnya Taipan, barulah saya boleh berniaga lebih hebat dan semakin besar. Hingga saat ini saya terus menumpang Taipan.

          Ikut Akademi Taipan itu apa? Bagaimana? AT 181 hanya mempunyai satu cara dan satu suara, satu strategi dan satu matlamat. Ikutlah cara dan strategi yang telah ditunjukkan oleh AT 181. Ikutlah mentor2 yang ada dalam AT 181. Ia tidak semestinya upline anda. Ikutlah CDM2 yang berjaya dalam AT 181.

         Ikutlah semua program yang dianjurkan oleh AT 181 yang berada di seluruh Malaysia, ia termasuklah Biz Talk, meeting, slot pengukuhan, kelas produk dan lain2. AT 181 juga menganjurkan pelbagai program seperti seminar Aroma Terapi, Seminar Keusahawanan, Seminar Kepimpinan, bengkel, roadshow dan sebagainya. Dan semua program yang dianjurkan adalah untuk semua warganya, di mana jua anda berada.

          Kenapa mesti ikut AT 181 dan bukan yang lain? "Akademi Taipan menang dalam bimbingan" adalah ungkapan yang paling tepat sekali. Jika anda mahu berjaya, ikutlah AT 181. Jika anda mahukan ilmu, ikutlah At 181. Jika anda mahu bertahan, ikutlah AT 181. Jika anda mahukan silaturrahim, ikutlah AT 181. Jika anda mahu kehebatan, ikutlah AT 181.

          AT 181 sebuah kumpulan yang telah terbukti kehebatannya. Pemimpin2nya mempunyai pengalaman yang luas di dalam perniagaan ini. Pemimpin2nya telah mengharungi pelbagai cabaran dalam membina kumpulan ini.
AT 181 telah melahirkan pemimpin2 yang benar2 berkualiti, hebat dan berdaya tahan dalam mengharungi segala cabaran dalam perniagaan ini. Kejayaan2 besar telah dicapai oleh kumpulan ini.

          Kejayaan kumpulan ini juga telah merebak dan berkembang di seluruh pelusuk negara. Hanya dengan bermula di tempat yang kecil di USJ 9, AT 181 telah melebarkan sayapnya melangkaui sempadan negara dan antarabangsa.

          Pemimpin2 yang ada di dalam AT 181 tidak mempunyai agenda peribadi. Mereka bukan hanya pandai bercakap tetapi bersedia turun padang untuk membantu di mana jua anda berada. CDM2 Taipan bekerja untuk menjayakan semua warganya walaupun anda bukan daripada networknya sendiri. CDM2 dan mentor2 hebat dalam AT 181 tidak mempunyai agenda peribadi kecuali untuk kejayaan bersama warganya. Cita2 AT 181 adalah selari dengan kejayaan mentor2 AT 181 tanpa mempunyui agenda yang lain. Dengan slogan 'Bersama Dan Bersatu',AT 181 terus melakarkan kejayaan2 hebat di seluruh Malaysia.


         

      

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.