Wednesday, November 10, 2010

Bacalah jika ada masa...


Saya mahu menjadi seorang jutawan. Tolong tunjukkan saya cara-caranya.
          Tetapi jangan beritahu saya supaya masuk dalam industri MLM, saya dah buat macam-macam tetapi tidak berjaya. Saya tahu menyimpan wang salah satunya tetapi saya tak cukup pendapatan untuk menyimpan. Tolonglah juga jangan sebut insuran kerana saya membeli insuran tetapi kemudiannya saya berhenti, jadi orang lain juga akan berhenti serperti saya.
          Tolong jangan suruh saya bekerja keras, kerana saya sudah terlalu penat bekerja dan berusaha tetapi masih lagi di takuk lama. Jangan pula beritahu saya meminta saya menjalankan bisnes kerana saya tidak suka bercakap dan berjumpa orang. Tetapi apakah cara yang anda boleh bagi tahu saya?

Jaawapannya...saya tidak mempunyai jawapan untuk anda.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.