Monday, November 22, 2010

Bagai Malam Tanpa Bintang...

Terasa tak ada serinya, terasa kurang semangatnya, terasa kurang seronoknya, terasa ada yang tak kena, terasa kurang enaknya, terasa hilang indahnya, terasa serba salah dibuatnya, terasa tak cukup lengkapnya.....
Ah..apa aku saja yang melayan perasaan sendiri? Rupa2nya tidak. Ramai sekali yang terasa rindu, tak kurang yang terasa sunyi dan jauh je sejak ibu dan ayah, HJ Kamaruddin Mamat dan HJH Kartini Mat Yaakob berangkat ke Tanah Suci dua minggu yang lalu.
Sms yang aku terima saban waktu sedikit melegakan kerinduan tetapi tidak sama. Pada saat ini mereka berdua dalam keadaan sihat. Sudah sempurna mengerjakan ibadah haji dan baru kembali ke Mekah dari Mina setelah selesai ibadah melontar di Jamrah. Syukurlah.
Mereka dijangka berangkat ke Madinah pada 27 Nov ini dan akan bersiap pulang pada 1 Dis. Insyaallah mereka dijangka tiba di KLIA pada 2 Nov jam 10 pagi. Mereka berdua akan bersama2 dengan seluruh warga AT181 pada Majlis Anugerah Hai O pada 4 Dis nanti. Kita doakan mereka selamat dan dipermudahkan semua urusan.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.