Tuesday, July 5, 2011

Dua


Holland, Belgium
2 tiket sorang
Sorang target dua tiket...
Boleh ke? Macam tak boleh je?
weii CDM, apalak tak boleh?
Orang lain boleh aku juga mesti boleh.
2 tiket sorang.

"Holland 2 tiket"
"Dah lama aku tengok orang lain makan angin kat seluruh dunia."
"Kali ni giliran aku lak...yang melancong ke Holland"
"Aku mesti fight dua tiket, nak gak bawa partner aku gi honeymoon".
Tak kan orang lain je yg honeymoon. aku nak gak...ki ki ki"
Itulah gamaknya yang bermain di fikiran mereka malam tadi.
yesssss...Holland 2 tiket

Holand 2 tiket.
Apa jadi pun mesti dapat dua tiket.
Aku mesti keluar jumpa orang seberapa ramai.
Aku mesti berani jumpa orang.
Aku mesti yakin boleh close.
Aku yakin aku punya peluang terbaik.

Holland 2 tiket
Yang muda yang tak berapa muda
Semua mesti dua tiket
mudah je, tak susah mana.
Buat buat buat
Fokus fokus fokus


meh...adik kakok
kita pakat2 fight duo tiket sore deh.
mesti buleh.
Aku kata buleh mesti buleh lah.
call aku kalu nok tahu deh....016 2212181


CDM FARIDAH
CIKGU DAN MENTOR

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.