Sunday, December 2, 2012

Aku Kaya Dan Berjaya.


Salam kejayaan.
Tiada yang percuma untuk suksess.

Program Intensif Jutawan Industri yang aku hadiri memberi impak besar
di dalam diri.
Baru tamat Isnin minggu lepas.
4 hari berkampung di dewan Wawasan PGRM Cheras.


Aimi turut hadir.
Dia bercita2 mahu menjadi jutawan muda.
Aku berikan pendedahan paling awal untuknya.
Bayar dengan kos yang tinggi.

Aimi ambik untuk general.
Pun masih tinggi.

Aku ambik untuk pakej VVIP Supreme Diamond.
Kospun paling tinggi.
RM7997.
After diskaun RM4997.
Boleh duduk barisan depan sekali.
Keistimewaan2nya  untuk pakej ini:

Setahun keahlian percuma 'RICHWORKS MASTERMIND CLUB'
Akses ekslusif untuk program IJI
Mastermind coaching bersama DAO sehari.
Khidmat nasihat bisnes one to one utk penjenamaan, pengiklanan, sosial media, multimedia, pengurusan undang2, dan pembinaan strategi bisness oleh pakar yang dilantik khas.
Juga DVD marketing n You yang tidak dijual di pasaran.

Puas hati.
Bayaran yang sangat berbaloi.
Baru pertama kali hadir program ekslusif bersama DAO.
Hebat.

Dan kerana itu, aku bayar lagi untuk
Program Ekslusif Platinum yang kosnya menelan puluhan ribu.
Aku dah bayar untuk program platinum ni RM10 997
bagi program yang bermula 21 Dis ini.
Setakat ini aku dah habiskan hampir RM20 000.
Tak termasuk program untuk Nor Aimi.
Sejak dua hari lalu, Nor Aimi mengikuti program Internet Marketing anjuran
Richworks bersama Arif Zakaria seorang pakar internet power
daripada Singapore.
Kosnya RM4997.
Fuh...tiada yang percuma untuk suksess.
Kejayaan datang bersama komitmen.

Dan semuanya akan aku kongsikan bersama anda di ATM.
Tetapi...bukan percuma.
Yang  pasti mesti ada resultnya.
Ini bukan motivasi biasa.
Jika mahu jom.
Jika tak mahu, aku tak kisah.
Aku tak akan berkongsi dengan semua orang.
Hanya yang terpilih sahaja.
Asalkan mahu.
Jeng jeng jeng!!

Sayang sekali, gambar2 tak boleh nak upload.
Tak apa...ini juga straetgi.
Salam.
Aku Kaya Dan Berjaya!!!








No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.