Wednesday, October 31, 2012

Shopping Di Saraya Zahret

Saraya Zahret.
Terdapat di Kota Damansara, Bangi dan Shah Alam.
Aku suka shopping moping sini.
Baju, skirts, blause, dress...cantik dan kena dengan selera aku.
Setiap bulan pasti datang sini.

Petang semalam aku datang lagi ke Saraya Zahret Kota Damansara
selepas fittingkan PB pada Joy.
Ya apun, dalam sejaran aku fitting kat karaoke di The Curve.
Fullamak....serampun ada.
Tapi dapat cash RM2100. Alhamdulillah.
Inilah Saraya Zahret.
Fesyennya menepati citarasa aku.
Kotemparary.
Harganya berpatutan.
Pilihan yang banyak ialah blause, dress, skirts, palazo, cardigan, tudung dan shawl.
Yang penting elegant.
Harga boleh tahan.
Mampu milikuntuk aku.
Jika jadi member, dapayla diskaun 10%.
Yang penting aku suka fesyennya.
Maalum, setiap hari aku jumpa client dan prospek.
Meeting pula setiap minggu.
Mestilah jaga penampilan diri.
First immpresion...imej adalah segala2nya.
Wow asyik bercakap pasal imej je sehari dua ni.
Ya la...new look, new style, new gloowing...new momentum.
Sukanya...kan beautiful.
Jika mau datanglah FIRST MOVE PROGRAMME Sabtu ni.
Boleh call aku untuk pertanyaan 016 2212181
Hampir ribuan aku lontarkan. Hanya untuk satu bag ni je.
Suka2 shopping.
Ganjaran untuk diri sendiri.
Lepas selesai di Saraya Zahret, aku ke Butik seri Kapas.
Milik penyanyi  dan pelakon terkenal.
Aku ambik cardigan dua helai.


No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.