Monday, October 22, 2012

Velocity V16 Vrooooommmm

Syukur berjumpa lagi.
Khamis lalu 18 Okt, bertempat di TTC USJ 9, aku hadir perjumpaan khas bersama
CDM, DDM, DSM, SSM dan SM dari network CDM Jalilah, CDM Aidil dan CDM Syed Huzair.
Alhamdulillah, seramai j18 orang yg hadir.
Ramai tak ramai aku tak kisah, yang penting mreka mahu buat.
Mereka mahu berjaya. kami berbincang, merangka dan berbincang serta berkongsi
cara/strategi nak boom business dengan produk Bio Velocity.

Tahniah kepada yang hadir.
Mereka bersemangat.
Semangat mereka sehangat produk baru velocity.
BVSM
Bio Velocity Sleep Mate.
Bio Velocity Sales Manager.
V16=SM.

Dengan PB pun boleh juga.
Aku kongsikan juga bagaimana dengan PB, aku boleh close 10 PB.
Bagaimana dengan bayaran ansuran, customer boleh beli cash malahan masuk join jadi ahli
untuk menjana pendapatan.
Tak susah mana jika kita mempunyai skillsnya.
Nak dapat skill, kenalah buat.
Nak dapat skills yg mantap, kena hari2 buat.
Bila dah mantap, tunggulah business anda jadi, menjadi dan kian menjadi2.
Aku tunjukkan juga beberapa orang SM baru yang menghubungi aku melalui FB
kerana tarikan bayaran ansuran B, akhirnya join ATM.

Insyaallah, jika tiada aral melintang, 10 pakej PB bulan ni.
Harap2 semuanya akan menjadi kenyataan.
Hampir 5 or SM baru dah transfer kepada stokis, selebihnya masih dalam proses menguruskan dana dan dokumen.

Masa berlalu pantas.
Hujung minggu ni dah sibuk dengan raya haji.
lepas tu dah nak closing.
Inilah sebahagian yg hadir.
Ilmu sudah di dada.
Senjata sudah di tangan.
Tindakan diri sendiri akan menentukan hasilnya.
Aku akan support mereka habis2an.
Insyaaallah, jom kita buat bersama2.
Kita berjaya bersama2.


VGroup.
V16 Vrrrooooommmm

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.