Sunday, April 7, 2013

Tak Boleh Jadi. Aku Rugi Besar.

Salam sejahtera.
Salam rindu.
Lama tak menulis di ruangan ini.
Lebih 3 bulan aku menyepi.
Paling akhir catatn aku pada 1 Januari 2013.
Kesibukan bukan alasan.
Dari dulupun aku sentiasa ke hulu ke hilir.

Entah kenapa tiba2 aku hilang fokus kepada penulisan di ruang ini.
Tapi aku rugi, banyak perjalanan waktu yang gagal aku catatkan apabila tidak menulis.
Sedangkan ia menjadi penulisan berguna untuk aku nanti.
Juga untuk generasiku juga.
Tak boleh jadi,aku rugi besar apabila tak menulis.


Aku harus kembali.
 Ini platform untuk aku mencatat sesuatu untuk generasi akan datang.
Insyaallah, moga aku diberi kekuatan untukbangkit di sini.
Wajah baru.
Dengan idea2 baru.
Apa lagi sejak aku banyak berguru dengan mentor2 baru untuk meluaskan langkahku dalam bidang perniagaan.

Salam kasih sayang.
Jika sudi teruskan membaca di ruang ini.
Jika tak sudi pun tak apa, aku mencatatkannyabukan untuk orang lain.
Ia memang catatan peribadiku sendiri.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.