Thursday, September 2, 2010

Majlis Berbuka Puasa Hai O




1 September, bertempat di Hotel Grand Blue Wave Shah Alam, Hai O Marketing berbesar hati menganjurkan Majlis Berbuka Puasa bersama semua Pemimpin Tertinggi Crown Diamond Manager. Seawal jam 3 petang, majlis dimulakan dengan sesi bergambar dengan semua CDM. Diikuti dengan slot motivasi sehingga waktu berbuka.

Dah penuh meja.....CDM Siti Rozana, CDM Haryati dan CDM Suhaidah
CDM Hj Cha, DDM Rosmawati, CDM Syed Huzair dan Saiful
          Sebelum slot motivasi, ucapan GeneralManager, En Neo sungguh hebat. Ucapannya ringkas, padat dan penuh berisi. Itulah dia GM yg banyak pengalaman dengan dunia MLM. Ucapan En Tan Kai Hee, memberikan kesedaran baru bahawa bukan senang mahu senang walaupun sudah senang. Kisah susah dan perit pada zaman kecil dan remajanya, berpisah dengan ibu bapa kerana mereka pulang ke negara Cina diceritakan sendiri pada petang itu. Sungguh menyentuh rasa.
dah berbuka, dah solat...mari kita bergambar buat kenangan
Tetamu VVIP
Otai Taipan 181



CDM Fazlan pun ada bersama CDM Nizam, CDM Mahadir dan DDM Raziq
CDM Shahrina, CDM Fitri, CDM Mohd Nasir, CDM Wan Mahadzi dan CDM Sabarinah
          Ucapan En. Kamaruzzaman sebagai Penasihat Hai O memberi semangat motivasi yg sedap didengar, ucapan beliau menyuntik semangat mahu terus bekerja kuat kepada semua CDM Hai O. Bangganya Akademi Taipan 181 kerana En. Kamaruzzaman telah beberapa kali bersama akademi ini dalam program2 yg dianjurkan, malahan beliau juga sanggup turun ke Sabah dan Sarawak untuk memberi sokongan kepada kumpulan ini.

Bersama VVIP
di hujung program



Asalkan nampak...kira OK

Memberangsangkan ucapan En Kamaruzzaman
Tak mahu melepaskan peluang bergambar dengan En Tan dan En. Kamaruzzaman
Amboi Yan


 Majlis selesai selepas sesi bergambar pada jam 9 malam. Selepas bersalam-salaman majlis bersurai. Aku tidak terus pulang kerumah sebaliknya berjumpa otai Taipan lagi. Begitulah selalunya...berjumpa, berbincang, menyelesaikan masalah, mencari idea-idea baru dan merancang gerak kerja untuk Akademi Taipan 181. Jam 12.30 mlm baru sampai ke rumah. Sebelum melelapkan mata, muhasabah diri, bermunajat dan memohon keampunanNya. Selalu ku panjatkan doa agar Taipan terus bersama dan bersatu, terus berniaga besar dan melahirkan lebih ramai usahawan yg kental, hebat dan berjaya.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.