Monday, March 19, 2012

Sana Sini Nak Pakai PB

Salam.
Inilah set demo PB yg aku punya.
Aku ada 14 set PB pada setiap masa.
Satu hari boleh close 4 atau 5 set cash...itu yg seronoknya.
Sebab tu kena ada set demo dlm bag macam ni.

Senang...macam mana saiz dan bentuk badan wanita yg ada pun, aku boleh fittingkan.
Sebab ada satu set yg akan cun dgn badan mereka.
Terus aku ukur dan pakaikan.
Dah pakaikan dgn saiz yg betul...puji mereka cukup2.

Macam mana nak cakap? Ni lah aku kongsikan cara nak T up pelanggan kita...
Tp dgn jujurlaa...

"eh dah nampak shape laa"

" Waaa...dah nampak cantik kan!!!".

Cun la, dah kurus kan, pada hal baru pakai lima minit".

" Cuba ambik baju lima tahun lepas, mesti boleh masuk punya
sebab badan dah fit dgn PB".

"Ini baju abang sayang, tak caya boleh test malam nanti"
Mesti terangkat punya".

Jika anda nak serius berjaya dgn PB dan nak fokus kepada cara menjana
pendapatan dgn PB, anda mesti demo set macam aku punya.
Tak ada 14 set pun tak apa.
Untuk permulaan, jika anda ada tiga atau empat set pun kira dah Ok.
Itu sebagai permulaan la.

Tp jika tak ada langsung, susah jugak la.
Takkan nak selak PB yg kita pakai sendiri kan!
Takkan nak tunjuk katalog je kan.
Barang macam P, tak cukup dgn katalog je.
Pelanggan selalunya nak tengok dan try dulu.
Baru boleh close.
Sebaiknya, pakaikan mereka dgn saiz yg betul dan biar mereka rasa
nikmatnya memakai PB ni.
Opppsss...jangan lupa
bawakan juga
tape untuk mengukur.
Flyers produk
Kad senarai harga dan saiz .
juga buku catatan untuk mencatat saiz dan no contact customer anda
untuk rujukan akan datang.


Sana Sini Nak pakai PB
Tak menang tangan ya.

Siapa nak pakai?
Siapa nak cuba?
Siapa nak repair?
Siapa nak tukar saiz?
Siapa nak jual lelong dia punya PB?
Contact me 016 2212181

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.