Tuesday, March 6, 2012

Berhasil...NEW YOU PROGRAMME

He he he...malu je.
Tengok gambar ni diambil pada 3 Januari 2012
kat BOP USJ 9.
Macam orang mengandung 6 bulan.

Berat badan waktu tu 67kg...wow naik melambung2.
Masa tu aku dapat 3G...gemuk, gempal dan gelebeh.
Ini semua hasil makan tak jaga.
Semua bedal, semua sental.
Semua berselera, semua sedap, semua lalu.

Tetapi aku boleh rasa...tak berapa selesa.
Peha berselisih, baju2 aku mulai sendat.

Apa yg aku cari?
Apa yg aku buat?
NEW YOU PROGRAMME
SLIM,SHAPE& BEAUTY PACKAGE
Menguji diri sendiri.
Aku mesti menjadi testimoni terbaik untuk diri sendiri.
Mula mengikutinya pada 13 Januari2012.
Sebulan selepas itu.

Berat badan turunlebih kurang  6 kg.
Sebelum itu 67.8kg
Kini hanya 61.7 kg
Hanya dgn NEW YOU PROGRAMME.
Aku plus dgn aerobik 3 hingga 5 jam seminggu.
Baju lama boleh sarung semula.
Perut mulai kempis.
Menggelebeh di peha dan perut mulai hilang.
Badan lebih ringan.
Terasa lebih sihat dan bertenaga.
Bentuk badan kembali langsing.
Aku rasa jauh lebih yakin kepada penampilan diri.
Aer
Ooooowww....wajah nampak lebih muda.
Jangan tak tau aku dah lebih 46 tahun u...

Meh...jangan malu jangan segan..
siapa nak tau lebih detail tentang
NEW YOU PROGRAMME
Slim, Shape&Beauty Package
Call me 016 2212181
Faridah


No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.