Thursday, September 29, 2011

Dah Siap


Alhamdulillah.
Sebagaimana dijanjikan, Salwa sampai ke stokis jam 3.15 petang.
Aku dr Shah Alam, sampai jam 3.05 petang.
Dah punch, satu bio aura dua set PB serta beberapa produk kecil yg lain.
yg lain bulan depan.
Lepas ni nak bergerak laju.

Di stokis aku jumpa CDM Sabarinah dan rakan kongsinya.
Juga Arif, suami CDM Lia.
Lama tak nampak.
Sihat nampaknya.

Habis urusan di stokis, Salwa terus balik.
Aku terus pecut ke Kajang pula.
Nak jumpa Pn Anisah yg nak beli PB.
aku cite kehebatan PB macam2 dulu2 zaman aku masuk.
Dia nak tahu kelebihan produk PB.

Alhamdulillah, Pn Anisah nak pakai satu set, tapi nak bengkung dulu.
Girdle dan bra nak ambik bulan depan katanya.
Tak kisahlah, aku boleh dapat personal sale utk bulan ni.
Dah selesai, aku call stokis utk terus punch satu set.
Pn Anisah terus bayar, kebetulan saiz yg dia nak ada aku bawa.
Dah selesai, aku terus call Angie dan punch personal sale utk bulan ni.

Syukur, dah settle maintain bulan ni.
Dah habis punch sale bulan ni.
Anda macam mana?
Dah maintain sales utk melayakkan anda dapat bonus?

Sekarang dah mula buat kerja utk bulan Oktober.
Selamat berjuang.





No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.