Wednesday, September 28, 2011

Kelas AT 181

Mesti ada
Tak pernah tak ada kelas
Selasa jam 8.45 malam
Hujan ribut panas sejuk
jem tak jem
Mesti ada.
Org ramai atau org tak ramai kelas akan kekal berjalan seperti biasa.
Malam tadi pun ada seperti biasa.
Tak pernah tutup
Tak pernah tiada
Pasti sentiasa ada.
janji ditunaikan
bimbingan diberi berterusan
Org baru hadir
Org lama lagi penting hadir
CDM lebih2 lagi pentingnya hadir.
DDM Rozita
Dulupun tak pandai cakap
Dulu pun tak tahu bercakap
Dulupun tak sedap cakapnya.
Datang kelas AT 181 berterusan, cakapnya makin sedap.
Cakapnya makin matang.
Cakapnya makin berirama. Ada lentuk liuknya.
itulaah hasil dtg kelas AT 181.

Per
Perjalanan seribu batu bermula dgn langkah yg pertama.
Mula2 tengok, sambil belajar, memberanikan diri utk mencuba, kemudian buat hari2.
Cakapnya makin mantap.
Tahniah CDM Haryati.

Penyampai baru slot ice breaking...
CDM Kept Jai.

Tiada alasan utk berjaya.
Tetap hadir demi mada depan anak2.

SM Osparizal dari Kajang Selangor.
"Saya baru berjumpa tempat yg tepat utk mengubah kehidupan saya sekeluarga."

SSM Fatin..
Melalui AT 181, saya bertemu jodoh.

DSM Yan..."saya sukakan kecantikan.
tetapi di dalam AT 181, saya bukan sahaja mendapat kecantikan, tetapi juga mendapat pendapatan,
kesihatan, pelancongan dan sebagainya.

"Jgn melihat org yg gagal tetapi lihatlah org yg berjaya"

DDM Norita.
"Saya mahu diraikan di stadium Bukit Jalil sebagai
Crown Diamond Manager.
Saya yakin akan mendapatnya"

DDM Azhar.
"Saya masuk dulu kerana nak cari duit utk saya kawin.
Alhamdulillah saya dapat berkahwin dgn isteri saya.
kemudian saya dapat melancong dan honeymoon ke Paris.
Saya juga mampu menjana pendapatan lebih RM150 000 sepanjang terlibat dlm business ini.
Dah pun memandu Honda Accord Baru.
Terima kasih kepada AT 181".
Bagus
Hebat
Tahniah
Terbaik
Terpuji
Cantik
Cun
Ngam
Ummph
Elok
Good
Best

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.