Thursday, September 15, 2011

Apa Kata Lelaki?

WAB
Wanita Anggun Bergaya

Apa kata lelaki2 Taipan??
* Ini program untuk perempuan, kita tak boleh campur.
* Ini hal2 org perempuan,biarlah mereka yg buat.
* Tak retilah nak ajak org perempuan dgn WAB ni.
* Aku mati kutulah dgn WAB ni.


Macam2 kata lelaki...antaranya...

* Saya dah beli dua booklets tiket WAB, tapi lidah kelu untuk promo kepada org perempuan.
* Aku nak suruh isteri akulah yg buat serius dgn WAB ni, tak retilah nak masuk.
* Ini produk org perempuan, seganlah nak bercerita pada perempuan. Kita ni jantan.
* Hal2 org perempuan, biarlah org perempuan yg handle. Kita sokong2 jelah.
Kata mereka lagi...

* Macam mana nak buka mulut ya?
* Tak sampai hati aku nak bercakap pasal lemak, punggung, pinggul, breast....hik
* Baju dalam?...subhanallah
* Datang kelas WAB? Baik abang tidur kat rumah.

Cadangan mereka

* Kena buat kelas untuk org lelaki je, jgn campur dgn hal org perempuan.
* Bagus jugak ya, kita buat kelas untuk bio aura, JTX, well long, celgynic,
tongkat ali dan lain2 pasal org lelaki.
* Memang kena buatlah, saya pasti setuju.
* Kena fikir2kan program utk lelaki pada masa yg sama serentak dgn WAB.
* Kalau buat utk lelaki, aku pasti akan datang. Kelas WAB, sorrylah buang masa je.

* Bagus gak cadangan tu, Studio Kecantikan utk wanita, TTC 2 utk lelaki.
Dua kelas berjalan serentak setiap sabtu dan ahad. Selasa macam biasa, untuk semua.
* Saaya setuju kak, buatlah cepat2 program untuk lelaki, adalah kerja yg mereka nak buat.
* Aiiik, takkan utk org perempuan je. Org lelaki pun kena buat.
Banyak benda boleh buat utk lelaki juga.


Itulah antara komen, kata2, rungutan dan cadangan lelaki2 Taipan ttg WAB dan program WAB.
cadangan mereka mesti diambil tindakan segera.
Insyaallah, mari sama2  kita fikirkan program terbaik utk lelaki2 Taipan.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.