Friday, January 6, 2012

Rezeki

Alhamdulillah.
Terus meniti hidup.
Ma ada di rumah, aku lambat keluar hari ni.

Tengah hari ni ada satu appoiment dgn Wani.
Kat mana jumpa Wani?
Aku tak kenal pun, tapi semalam waktu berhenti makan tengahri
dgn Dzul kat gerai di depan masjid Bandar Kinrara,

Wani tegur aku...
"Kak, maaf bertanya, Kak ni buat Hai O ya?"

Jawab aku..."Ya, nape. Macam mana tau akak buat Hai O?"

Kata Wani.." Saya tengok lambang burung kat kereta akak.
Saya dah pakai PB, tapi jika saya nak jual gak, macam mana
ya Kak. Saya nak join la".

Wah..rezeki datang menyerah diri.

" Oh boleh je, dulu beli PB dgn siapa?"

"Saya beli dgn adik je kat Kelantan.
Dia pun tolong jual org lain punya".
Dia tak buat pun". Kata Wani lagi.

"Boleh dapat no HP Wani? Nanti Kak faridah call ya".

Wani terus menyerahkan no HPnya dan aku serahkan sekeping
business card untuk Wani.
Insyaallah, tengah hari ni jumpa wani.
Mudah2an ada rezeki untuk wani dan untuk aku jua.

Insyaallah, esok aku akan ke Penang bersama CDM Hasmidar.
membantu Taipan Warrior mengendalaikan
Program Journey To Success
di Safira Club.
Moga2 kehadiran kami memberikan manfaat untuk mereka
terus berniaga besar.

Tahniah semua.
Aku pun dah lama tak ke Safira.
Rinddu dgn aura dan semangat Taipan Utara.
Jumpa besok ya.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.