Sunday, August 22, 2010

Tak Sempat.....

       Program Aroma Terapi Minda di Mines sangat hebat tp belum sempat nak mengulas.... Sebaik habis jam 1.30 tenghari, aku segera bergegas pulang untuk mengambil anak dan menghantarnya ke USJ 25 ada tuisyen. Jalam jem terusk. Jam 2.45 baru sampai di At Tamimi International Islamic School, sekolah Irah dan Aisyah. Terus pulang ke rumah, terus bersiap kerana jam 4 petang, teksi akan datang menjemput ku untuk ke LCCT. Aku terbang lagi ke KK hari ini. Jam 6.30 ptg, aku dibawa terbang ke KK dengan Air Asia.

        Penerbangan dua setengah jam, aku terlena kerana kepenatan malam tadi tak tidur kerana menyiapkan slide video unruk Aroma Terapi Minda. Jam 7.30 petang, berbuka ala kadar atas flight....ala kadar dan tak selera...tapi syukurlah dengan rezekiNya. Selepas berbuka, aku kembali terlena sehingga AK5122 mendarat di KK. Ramainya orang...macam mana downline kata dah habis orang. Adakah mereka semua dah tahu pasal Hai O? Adakah mereka pernah dengar pasal Akademi Taipan? Adakah anda pernah berjumpa dengan mereka untuk berkongsi peluang hebat ini??

       CDM Hamsah dan CCM Mahmud sedia menanti di ruang legar, aku terua dibawa ke TTC center di Apartment University. Beberapa CDM sedia menunggu termasuk CDM Hjh Masni, CDM Maidah, CDM Hjh. Hasnah, DDM Ramlee kemudian turut hadir CDM Siti Rahmah dan DSM Tham. Inilah pemimpin harapan yang kekal setia dan terus bekerja untuk menjayakan warga Taipan Sabah. Perbincangan tentang persediaan program Aroma Terapi esok berlarutan hingga jam 12.30 mlm. Selepas minum, aku terus ke hotel. Penatnya tetapi tetap bersemangat.
       Pagi ini program yg sama akan diadakan di bangunan Tabung Haji KK...warga Taipan Sabah datanglah. Anda pasti terpesona dan membuka minda baru untuk membuat anjakan dan perubahan dalam hidup anda, demi anak2, demi keluarga, agama, bangsa dan negara. Ulasan tentang Program Aroma Terapi Minda di Mines akan aku sampaikan nanti. Petang ni jam 3.45 petang, aku terbang pulang ke KL. setakat ini masa penuh...tak sempat tak sempa tak sempatt. Salam untuk semua pembaca yg dikasihi.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.