Thursday, April 5, 2012

Dari Suka-Suka

Salam.
Jumpa lagi.

Kelas malam ni di USJ 9
Jam 8.45 malam.
Untuk lelaki dan wanita
JOURNEY TO SUCCESS WITH PREMIUM BEAUTIFUL

Segala2nya tentang PB.
Aku dah 10 tahun bergelumang dgn PB.
Dah pakai PB pun 10 tahun.
Tak ada baju dalam lain, itu je yg aku pakai.
Hari2 jumpa wanita/lelaki nak pakai PB ni.
Dari yg kurus kelemping sampai sebesar peti sejuk, semua nak pakai PB.
Tak habis pelanggan.

Yg jauh yg dekat, yg muda dan yg lama,
yg bujang mahupun yg dah bercucu, semua suka pada PB.

So malam ni, aku kongsikan segalanya.
Dari nak pakai,
dari suka2 hingga jatuh cinta.
Kemudian dgn PB aku bertukar kerjaya
sehinggalah aku berjaya
dan merasa nikmat menjadi kaya raya.
Semuanya dgn PB.

Datanglaaaa...

Jika ada nak bertanya atau nak order...
Contact me 016 2212181


No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.