Saturday, April 28, 2012

Hilang Rinduku

Salam bahagia.
Huh...lama betul tak menulis.
Dah gian rasanya.
Toshibaku sakit.
Tak boleh jadi ya.
Laptop dah kira out of date.
Nak kena tengok tablet, ipad,  iphone, anroid...mana yg sesuai.

Hari ni dapat aku lepaskan rindu.
Minggu lepas jadual padat dengan pelbagai kelas ilmu yg ku hadiri.
Hari Sabtu lepas aku menghadiri kelas Raihan And Rahman
di Kelana Jaya.
Ya menarik, banyak ilmu baru yg aku perolehi.
Kemudian aku hadir  pula kelas dengan Tun Nurul Huda.
Hari Ahad aku hadir ESQ Parenting.
Dan tak dapat bersama hadir kelas di TTC USJ 9.

Isnin pula aku gi jumpa Dr Tengku Asmadi.
Sebelum tu dengan Dato' Dr Mohd Fadzillah Kamsah.
Banyak dapat ilmu dan motivasi baru.
Mencari sesuatu untuk diriku dan akan aku kongsikan
dengan anda semua.

Seronok...belajar dan terus belajar.
Meningkatkan kualiti diri.
Dalam usaha menjadi hamba yg diredai Allah SWT.
Juga menjadi usahawan, upline dan rakan kongsi  yg dikasihi Allah SWT.
Insyaallah, segala yg terbaik akan aku usahakan.
Unuk diriku, keluargaku dan orang2 di sekelilingku.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.