Friday, April 6, 2012

Suatu Ketika

CDM Dzul.
Teman setia. Sentiasa bersama.
Pendokong utama.
Lebih 21 tahun bersama.
Jatuh bangun tergolek terduduk hingga berjaya, dia kekal memberikan
semangat untuk terus berjuang hingga menara.

Ketika org lain belum ada di dlm perjuangan ini,
dia sudah memberikan restunya.
Ketika org lain belum ada di sini, dia sudah bersedia memberikan
keyakinannya akan kemampuan diriku.
Ketika aku mendaki ke puncak, dia sentiasa memberikan semangatnya.
Ketika aku di puncak menara, dia sentiasa memberikan penghargaannya.
Ketika aku berjaya, dia sentiasa memberikan kebanggaannya.


Ketika aku kecundang, dia tak pernah hilang kepercayaannya.
Ketika aku terduduk, dia tetap bersama menempuh saat sukarnya.

Ketika org lain memuji, dia sentiasa meminta aku berhati2.
Ketika org lain menghentam, dia tetap memberikan aku harapan.
Ketika org lain mengeji, dia tetap mendorongku untuk ku mengerti.
Ketika org lain pergi, dia tetap bersedia memegang tanganku
untuk terus berlari.
Ketika orang lain berundur diri, dia tetap memintaku agar terus gigih berdiri.
Ketika orang lain sudah tiada hati lagi, dia tetap ada di hati ini.
Untuk ku teruskan perjuangan ini.

Terima kasih suamiku.
Tanpamu, siapalah aku.


No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.