Friday, May 25, 2012

Pesanan Mentor Kita

Pesanan Mentor kita CDM Kartini malam tadi...
Saya sangat percaya.
Keyakinan saya naik 300% selepas malam ini
bahawa kita mampu pergi lebih hebat selepas ini.
Buat sungguh2, usaha dengan gigih, gempur habis2an.
Trip London Paris kita bawa group seramai mungkin.
Inilah masa yg tepat untuk kita bergabung menggerakkan rakan kongsi
kita untuk melonjakkan business kita.
Saya baru kembali selepas lama berehat.
Ayuh bersama saya, bersama Taipan kita gempur habis2an untuk
menjayakan rakan kongsi kita.

Saya sentiasa memerhatikan perkembangan Taipan
walaupun saya di rumah ketika dalam pantang.
Terima kasih dan tahniah kepada semua CDM
yg terus bekerja kuat untuk menggerakkan akademi ini.
Tahniah juga kepada anda semua kerana terus percaya
kepada akademi ini untuk merealisasikan impian anda.

Jom..sama2 kita sertai program2 AT.
Program terbaru iaitu team building, saya harap anda semua akan turut serta
demi kejayaan kita bersama.



No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.