Tuesday, October 12, 2010

Herba Maharani

Herba yang hebat dan unik

          Herba maharani antara khazanah perubatan dan amalan kesihatan tertua khusus untuk wanita. Ramuan khasnya telah menyerlahkan kehebatan dan ketrampilan wanita sehingga kini. Masih belum ada pengganti, herba maharani masih tetap menjadi pilihan utama dalam penjagaan kesihatan dan kecantikan wanita di seluruh dunia.

          Herba maharani adalah campuran 16 ramuan herba terpilih yang diadun dengan kehebatan ayam selasih, tanduk rusa dan tulang sotong. Ramuan herba ini diproses secara murni di Tong Reng Tang, Beijing telah mendapat sijil halal Infanca dan Jakim.

          Pengambilan dan amalan yang berterusan sangat baik untuk....

*Menyelesaikan masalah wanita dan remaja seperti masalah keputihan, peredaran haid, senggugut dan lain2.

* Menguat dan mengecutkan otot2 rahim, sistem peranakan dan amalan selepas bersalin.

* Melegakan masalah sakit pinggang, sakit belakang, sendi, lutut, migrain, angin dalam badan, lenguh2, kebas dan urat saraf.

* Melambatkan jangka masa monopause yang mana pengambilan berterusan akan mengaktifkan hormon estrogen, progestron dan androgen wanita.

* Menguatkan sistem organ dalam tubuh yang mana ia akan berfungsi dengan lebih baik.

* Anti penuaan, awet muda, kecantikan dan kesuburan wanita. Sangat disyorkan bagi yang berkeinginan untuk mendapat cahaya mata.

*  Menegang dan memberi keanjalan pada kulit termasuk payu dara, ovari, kawasan perut selepas bersalin, punggung, pinggul dan lain2.

* Meningkatkan kadar metabolisma termasuk sel darah merah, minda, tekanan darah, menghilangkan kelesuan dan juga memberikan kepuasan maksima kepada pasangan.

* Cara pengambilan yang disyorkan... 1/2 bola (25 biji pil) dimakan sebelum sarapan pagi ketika ketiadaan haid. Satu kotak untuk dimakan dalam masa 12 hari. Pengambilan kotak kedua diambil selepas habis haid bulan berikutnya. Minumlah banyak air bio aura  yang sangat bertenaga. Pantang dimakan bagi wanita hamil dan kanak2 yang belum haid. Hubungi saya untuk tempahan 016 2212181.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.