Monday, February 6, 2012

Aku Testimoni Terbaik


Testimoni Pn Faridah Mohd Ali....saya sendiri.
Malang tidak berbau..Rabu lalu saya jatuh tersungkur di Bangi apabila kaki saya tersangkut besi penutup longkang. Spec saya pecah berderai, bibir saya pecah, pipi kanan terkoyak, siku dan lutut juga terbelah, menampakkan isinya. Darah memancut dgn banyaknya. Muka saya bengkak serta merta.

Saya segera menyapu Bio Ever Cream, 10 minit kemudian, bengkak susut dan pendarahan berhenti.Kemudian saya sapukan cairan celgynic pada bahagian yg terkoyak. Juga menelan seberapa banyak celgynic. Tiga jam kemudian, bibir dan pipi yg koyak bercantum dan melekat tanpa perlu dijahit, siku dan lutut yg luka besar juga bercantum. Doktor yg merawat juga kehairanan kerana ia begitu cepat baik.

Empat hari selepas kejadian, saya pulih sepenuhnya, wajah saya tiada parut walaupun sedikit. Bio Ever dan Celgynic memang baik utk waktu kecemasan yg tidak diduga. Saya tidak sabar mahu berkongsi dgn anda ttg kedua2 produk hebat yg ada di dalam pakej ini. TQ

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.