Wednesday, February 1, 2012

Semangat Aku Boleh

Semangat aku boleh!!!
Tahnniah CDM Yan, CDM Aida, CDM Hanum, CDM Lin, CDM Shila.
Mereka bermula dr kosong. Tetapi semangat aku boleh
menjadi spirit yg meniupkan semangat dan kekuatan utk berusaha
mengubah kehidupan.

Sehingga kini, walaupun mereka sudah bergelar CDM,
tetapi nafiri tiupan 'semangat aku boleh'
menyebabkan mereka mampu mengharung gelombang sebesar tsunami pun
di dalam business ini.
Dan mereka terus berjuang dlm perjuangan ini.
Tahniah semua.
'Semanagt aku boleh'
ditanam dan dipahat dlm minda semua warga Taipan.
Siapa pun latar belakang anda, dari manapun anda berasal, apa pun pekerjaan anda, tinggi atau rendahnya tahap pendidikan anda, anda pasti boleh.
Jika orang lain boleh, aku juga pasti boleh.
'Semangat aku boleh'
menjadi kekuatan utk semua warga Taipan terus berusaha dan mencuba.
Anda tidak keseorangan. Bimbingan daripada semua mentor
AT181 adalah tip top.
jgn mengalah.
Jgn tewas.
Jgn undur.
teruskan berjuang sehingga puncak jaya.
Aku Pasti Boleh!!!

Yes...Aku Pasti Boleh.
Aku mahu yg terbaik utk hidupku.
Aku mahu menjadi yg terhebat utk kehidupanku.
Aku mahu memberikan yg terbaik utk keluargaku.
Aku Pasti Boleh.
Aku Pasti Boleh!!!
Sekali2 aku tidak akan mengalah.
Sekali2 aku tidak akan menyerah.
Sekali2 aku takkan berundur.
Malahan aku akan terus mara, mara dan mara dgn semangat aku boleh!!!.
Semangat Aku Boleh!!!
Akan menceriakan hidupku
Akan memberikan warna baru utk diriku
Akan memberikan aura dan momentum baru utk kehidupanku.
Tanamkan azam dgn
'Semangat Aku Boleh"
Jika org lain boleh, aku juga pasti boleh.
Kerana antara aku dgn org lain tak ada bezanya.
Sempoi2 je...
CDM Che Mat, DDM Nizam, CDM Zaifry, SSM Hadi...
'Semangat Aku Boleh'
menyebabkan mereka mampu mengharungi apapun cabaran dlm perniagaan ini.
Mereka meneruskan agenda kemenangan bersama AT181.
Tahniah semua.
'Semangat Aku Boleh'
Setiap masalah adalah cabaran.
Aku takkan fikirkan cabaran.
Aku tak mahu terbelenggu dgn perkara remeh.
Aku tidak akan fokus kepada masalah dan ujian.
Sebaliknya dgn semangat aku boleh, aku akan jadikan setiap cabaran
sebagai faktor tolakan utk aku berusaha
mencapai kemenangan.
'Semangat Aku Boleh'
Aku tahu bersama AT181, aku mempunyai ramai mentor dan upline hebat yg lebih berpengalaman.
Mereka sudah melalui liku2 perjuangan.
Mereka akan membimbingku.
Mereka akan terus bersama ku.
Bertuahnya aku, semangat aku boleh diajar dan ditanam oleh mentor2ku.
Cuma aku yg mesti terus bertindak dan berusaha.
Yes aku boleh!!!
Bulan Februari pasti lebih baik daripada Januari.

'Semangat Aku Boleh'
Personal coaching.
Semangat, keyakinan diri, kepercayaan, kebolehan dan potensi diri digarap oleh
mentor anda.
Tahniah mentor.
'Semangat aku Boleh'
DDM Nor dan DSM Ani dr Melaka.
Jauh atau dekat hanyalah jarak.
Tiada siapa yg mendapat menghalang kemaraanku dgn
'Semangat Aku Boleh'.
Aku akan buktikan.
Itu janji2ku kepada diriku, keluargaku, pasanganku, ibu ayahku.
Itu janjiku kepada semua rakan kongsiku.
Itu janjiku kepada upline dan mentorku.
Itu janjiku kepada AT181.

Tahniah semua yg hadir BOP malam tadi di USJ 9.
Penamat yg baik dgn nyanyian lagu
REALITI INSAN
bersama2. Begitu bersemangat.

Dan dengan semangat itulah, pagi ini ku dapat tiga panggilan telefon
untuk mengetahui lebih lanjut tentang
NEW YOU PROGRAMME....
SLIM, SHAPE UP & BEAUTY PACKAGE.
WOW...Aku Pasti Boleh.
HP...016 2212181





No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.