Thursday, February 2, 2012

Apa Kata Mereka

Apa kata mereka?
CDM Jai...saya akan terus berjuang bersama AT 181
kerana keyakinan kepada akademi inilah yg menyebabkan
saya berani meletakkan jawatan saya sebagai seorang kapten di dalam tentera.
Terus berjuang..
Apa kata mereka?
CDM Aida...
hampir 5 tahun saya bersama AT181 semuanya manis tidak ada yg pahit.
Kehidupan saya begitu banyak berubah.
Sebelum usia 30 tahun saya sudah memandu Mercedes Benz C200 baru.
Saya mampu buat renovation rumah secara tunai tanpa hutang.
Saya juga layak melancong percuma hampir ke 10 buah destinasi
di dunia secara percuma.
Buat saja, teruskan berjuang,
inilah peluang yg terbaik utk saya dan untuk anda juga.
Apa kata mereka??
CDM Wan Iskandar.
Saya masih bekerja tetapi kenapa saya juga menceburi syarikat ini
bersama AT181?
Kerana saya begitu teruja apabila adik saya sendiri
mendapat pendapatan setahun dlm masa sebulan sahaja dlm perniagaan ini.
Peluang melancong percuma dan mampu mengubah kehidupan benar2
menarik hati saya.

Apa kata mereka??
DDM Nizam, DSM Azizi, SSM Hadi dan CDM Jai...
Internet akan memberikan lonjakan baru utk business kami, business anda
dan business AT181.
Jom kawan2...sertailah akademi ini.


Apa kata mereka?|
CDM Roshila dan CDM Indawati..
"Akademi Taipan pasti akan membimbing anda.
Sebagaimana kami dibimbing, anda juga pasti akan dibimbing."
"Jom..sertai kami!!!"

Apa kata mereka??
CDM Dzulfauzilah..."Akademi Taipan dibina hasil gabungan dan kekuatan
semua warganya. Saya tak pandai yg lain, jaga muzik bolehlah.
Tapi kalau tak ada muzik, tak syok juga BOP kita ya.
Ada muzik, baru meriah."
TQ AT181
Apa kata mereka?
CDM Yan, CDM Aida, CDM Lin...
"Kami harungi warna2 hidup yg indah bersama AT181.
Walaupun ada manis, pahit, suka duka , lara dan gembira, tetapi sesungguhnya
ia suatu pengalaman yg hebat utk kami terus menikmati kejayaan yg
sungguh bermakna bersama2. Dannjangan risau, kami tidak keseorangan.
Kami mempunyai rakan2 dan teman2 sejati yg sabggup susah dan senang
bersama2.Tahniah dan terima kasih AT181".

Apa kata mereka??
CDM Dzul, CDM Shahril, SSM Hadi dan DSM Nabihan
"Wah seronoklah bersama AT181...setiap hari kita menjadi lebih baik drpd semalam.
Pelbagai ilmu baru akan dikongsikan dgn anda.
Dan semua mentor bersedia utk membimbing
kita walaupun siapapun latar belakang kita."
Apa kata mereka?
CDM Hanim, CDM Hanum dan DSM Nabihan
"Kami dibimbing utk yakin kepada diri sendiri."
"Kami diajar utk mencapai impian kami."
"Dan yg pasti, impian kami akan menjadi kenyataan jika kami sanggup berusaha."
"Terima kasih AT181".

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.