Wednesday, September 5, 2012

Genap 2 Tahun

Salam bahagia.
Salam perjuangan.

Alhamdulillah.
5 September 2012 hari ni.
Genap dua tahun usia blog ni.
CDM FARIDAH MOHD ALI.
Terima kasih kepada semua pengikut setia.
Pembaca blog ni.
Terima kasih atas sokongan anda semua.
Aku tahu, ramai yg sentiasa ternanti2 entry baru setiap hari.
Jika dua tiga hari aku tak pos catatan baru, adalah yg akan sms.
"CDM, tak ada entry baru ke, senyap je".
Ini menguatkan semangat juang aku untuk terus menulis.
Terima kasih sekali lagi.

Bukan apa, hanya sebagai medium utk aku berkongsi suka duka dan jatuh bangun dalam perniagaan.
Berjaya dalam hidup dan berkongsi dengan orang lain.
Khususnya tentang Akademi Taipan Malaysia 181.
Jatuh bangun dalam industri MLM.

Aku kongsikan juga catatan perjalanan suka duka kehidupan ini termasuk
tentang keluarga, suami, anak2 dan kaum keluarga.
Semuanya aku rangkumkan.

Sebelum ni, aku tak pernah sentuh laptop.
PC pun tak ada, kecuali Dzul atau anak2 yang punya.
Buta lah kiranya aku ni.
Tetapi kemahuan tinggi.
Aku belajar sedikit demi sedikit.
Beli Toshiba ni dua tahun lepas dan aku mula godek2  sampai aku pandai.
Sekarang masih belajar lagi, maalum sentiasa ada ilmu terkini.

Ini antara pos2 yang popular gitu.
Mengikut ranking pembaca sendiri.
Boleh tengok jika suka.
Sebenarnya blog ni macam catatan peribadi je.
Ini semua aku buat utk rujukan aku sendiri.
Jika ada yang suka boleh baca, jika tak sukapun tak apa.
Sejumlah 414 post untuk tahun 2012.
Boleh tahan gak ya...sejumlah 47 059 yang melayari blog ni dalam tempoh dua tahun.
Wow...
Pageviews...168,120.

OK, semoga blog ni akan terus hidup selagi aku hidup.
jika dah tiada nanti, ia tetap menjadi rujukan untuk anak cucuku nanti.
Mana tau satu hari akan dibukukan.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.