Thursday, March 3, 2011

HARI HARi


Pagi, petang atau malam, bagi aku sama sahaja.
Semangat aku sentiasa maksimum,
prospek mesti jumpa, rakan kongsi kena service.
Ahad
Isnin
Selasa
Rabu
Khamis
Jumaat
dan
Sabtu
pun sama juga,
Semangatku tak pernah luntur
Kemahuan ku tak pernah kendur
Impian ku tak pernah gugur
Kerja aku mesti aku laksanakan.

Hari kerja atau hari cuti pun sama sahaja bagi aku.
Business mesti aku buat sepanjang hayat.
Cuti atau tidak aku tetap pulun.
Dah tak tahu dah nak ingat benda lain lagi.

Sabtu lepas aku di KL ada Diamond Night
Pagi Ahad aku ada perjumpaan dengan semua CDM Semalaysia
Petang aku ke Melaka, ada Bengkel Khas
Malam pulang ke rumah rehat.
Isnin pagi aku berjumpa prospek.
Petang aku bertolak ke Penang, bercakap lagi.
Malamnya ada slot pengukuhan.
Jam 5 pagi aku tiba di rumah.
Petang Selasa aku berjumpa rakan kongsi kemudian berdemo.
Malamnya ada BOP di TTC 1 USJ 9.
Semalam aku gi demo lagi.
Petang sipkan slaid untuk malamnya.
Malam tadi ada Program Khas di TTC 1 USJ 9.
Pagi ni aku dah tiba di Kota Bharu.
Hari aku buka Klinik Khas di Berek 12 untuk Warga At 181 Kelantan.
Esok ada Bengkel Khas di Tanah Merah.
Malam besok pulang ke KL.

Hari2 mesti fikir berniaga sahaja.
Tak pernah mengalah.
Tak pernah menyerah.
Tak pernah kecewa.
Tak pernah putus asa.
Tak pernah tewas dengan diri sendiri.
Setiap hari aku mesti menjadi pemenang kepada diri ku.
Setiap hari mesti bertindak.
Setiap hari tak pernah ada alasan.
Setiap hari tak pernah bertangguh.

BUAT BUAT DAN TERUS BUAT.


No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.