Tuesday, May 10, 2011

iPad 2

Selepas membeli Nikon D90, aku mencari satu lagi barang idaman
yang menjadi kegilaan ramai iaitu iPad2.
Ada dua jenis iPad 2 iaitu dengan Wi-Fi dan kedua iPad 2 dengan Wi-Fi berserta 3G.

Aku meminati yang mempunyai Wi-Fi berserta 3G 64GB berharga RM2499.
Sayang sekali semua stok iPad 2  habis. Kehabisan stok.
Di KLCC pun tiada stok. Dan stok dijangka tiba dua minggu lagi.
Boleh booking dulu.
Aku terus booking yang berwarna hitam dengan RM500.

Satu lagi impian hidup akan menjadi milik ku.
Melengkapi kehidupan indahku.

Ayuh rakan2 kongsiku.
Yang masih muda2, saya pasti begitu banyak impian anda yang belum tercapai dan tidak mungkin tercapai jika anda hanya mengharap wang gaji semata2.
Bersama AT 181, semua impian anda akan terlaksana.

Apa yang anda minati, apa impian anda?
Pakaian mahal, beg tangan mewah, kereta idaman, simpanan, iPhone4, iPad2,
barang kemas, baju berjenama?
Menghantar ibu bapa naik haji?
Atau apa saja impian anda?
Segalanya menjadi kenyataan.
Segalanya pasti.
Boleh hubungi saya 016 2212181.



No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.