Monday, May 2, 2011

Seminar Dimensi Baru 9

Salam sejahtera.
Semoga terus suksess bersama AT 181.
Masih tentang Seminar Dimensi Baru di Quality Hotel Shah Alam.
Bersama CDM Kartini membawa tajuk Akademi Taipan 181 Dimensi Baru.

Wah, dengan wajah baru ibu baru semangat baru dimensi baru.
Terus berjaya bersama AT 181
Saya doakan kejayaan anda semua
untuk menikmati kejayaan sebagaimana
yang telah saya nikmati.
Buat jangan berhenti.
Barulah anda akan kekal berjaya.
Tumpuan penuh untuk slot CDM Kartini.
Saya mempunyai banyak impian baru.
saya nak memiliki Toyota Alphard baru.
Saya berimpian membina banglo 12 bilik.
saya mahu memiliki 10 buah rumah kedai.
Saya mahu mempunyai simpanan RM3 juta.
Jika CDM Kartini, aku yakin aku juga pasti boleh.
Penuh khusyuk
Seminar ini berjaya memberi dimensi baru untuk
peserta2 seminar.

Semangat kekal berterusan diari AT 181.Slot
CDM Kartini bertajuk Akademi Taipan 181 Dimensi Baru
membawa peserta mengimbau kejayaan cemerlang dan gemilang AT 181
pada tahun 2009.
CDM Kartini mengajak semua peserta untuk sama2 berusaha dengan
gigih bagi mengulangi kejayaan cemerlang itu
dengan impian2 baru yang sentiasa dibina
berterusan walaupun semua impian sebelum ini telah terlaksana.

Impian untuk memiliki kereta Toyota Alphard baru,
impian untuk memiliki
banglo baru yang mempunyai 12 bilik,
impian untuk memiliki 10 unit rumah kedai bagi memiliki pendapatan pasif,
impian untuk memiliki tanah dan ladang baru
mampu untuk membuatkan kita bekerja lebih kuat dan gigih bersama
akademi ini.

Impian2 baru ini membuka mata peserta untuk membina
impian mereka.
Binalah impian sebesar mungkin.
Kita tidak perlu membuat apa2 bayaran dengan membina impian.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.