Tuesday, May 10, 2011

NIKON D90

Salam.
Petang tadi aku ke Low Yatt mencari barang impianku.
Alhamdulillah dapat.
Mencari camera.
Ini adalah camera ke 5 yang aku beli dengan pendapatan Hai O
sejak aku aktif berniaga 9 tahun lalu.
ganjaran pada diri ku sendiri.
Aku memang minat bergambar.
Cuma tak masuk kelas formal je.
Tambahan lagi sejak aku jadi blogger.
Makin seronok aku dengan camera.
Makin gembira aku dengan foto.
Setiap sudut aku nak ambil.

Pilih punya pilih, aku berpuas hati dengan Nikon D90.
Tak mahal sangat.
Hanya RM3815 sahaja.
Nanti boleh bawa ke Disneyland Hong Kong bersama anak2 nanti.

Inilah pilihanku.
Banyak pilihan yang ada. Pelbagai jenama dengan pelbagai harga.
Aku berpuas hati dengan Nikon D90.

Banyak lagi impian ku.
Macam2 impian yang menanti. Semuanya akan menjadi realiti.
Satu demi satu impianku terlaksana.
Tak mungkin terlaksana jika aku masih makan gaji.
Syukurlah aku buat bersungguh2 perniagaan ini.
Tak main2. Hasilnya menakjubkan.
Realisasikan impian anda.
Di sinilah segalanya.
Hai O mampu merealisasikan segala impian indah anda.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.