Friday, August 17, 2012

Ke Sunway Pyramid

Sunway Pyramid di Bandar Sunway.
Rabu lepas kami bertiga dengan Aimi dan Adib datang sini.
Aku beli barang2 aku kat butik MAC.
Adib dan Aimi nak beli barang2 keperluan mereka.
Shopping lagi.
Untuk Adib dan Aimi.
Aku temankan je.
Anak2 dah pilih sendiri.
Selera mereka sendiri.
Aku tak gipun tak apa.
Tapi Adib nak gi sekali dgn mama.
Aku turutkan juga.
Masa pun ada, maalumkerja sendiri senang.
Tak perlu tunggu habis time ofis macam orang lain.

Kat Sunway Pyramid.
Anak2 suka shopping sini, besar dan banyak pilihan.
Harga boleh tahan la.
Yang banyaknya barang2 keperluan Adib.
Kat Cairo tak shopping kata Adib.
Pakai yg mana sedia ada je.
Waktu bercuti setahun sekali lah segala keperluannya dicari.
Baju seluar, t shirt, buku2, kitab, selimut, jaket, tuala, kasut, selipar, barang2 kegunaan peribadi,
dan macam2 la.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.