Wednesday, January 19, 2011

Al Fatihah Untuk Allahyarham Murika Ayu

Al Fatihah untuk kenalan lama dan kenalan keluarga ku, Allahyarham Murika Ayu Bt Muhyiddin.
Seingat aku, sedemikian lama tidak berjumpa barang kali lebih 30 tahun, sehingga khabar sedih sampai bahawa aruah telah meninggal dunia pada 16 Januari lalu jam 9.20 pagi di Hospital Pantai akibat kanser otak.

Aku hanya mendapat perkhabaran itu pagi tadi melalui fb. Untung juga ada fb. Ahad baru2 ini ketika Aruah menghembuskan nafasnya, aku berada di KK kerana menjayakan seminar NDS di sana. Aku segera mencari maklumat untuk menjejaki alamat atau hp keluarganya.
Alhamdulillah, dapat akhirnya dan aku segera ke rumah keluarganya di Puncak Jalil. Rupa2nya dekat je dengan rumah tempat tinggal ku. Di sana sempat berjumpa dengan ibunya, Pn Kamariah dan adik2nya.
Al Fatihah...Kita juga akan kembali ke sana.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.