Monday, January 24, 2011

RM5 Ribu...Siapa Mahu Sahut Cabaran Ini?

"FIGHT TO CDM SEMINAR"
Anjuran Akademi Taipan 181
22 Jan 2011
Mines Resort Seri Kembangan
Tahniah Semua.

Tahniah kepada CDM Comitee Akademi Taipan 181.
Tahniah kepada semua speaker dalam seminar ini.
Tahniah kepada semua peserta "FIGHT TO CDM 2011" ini.


Inilah seminar yang terhebat.
memang ia mengalahkan seminar yang bayarannya beratus2,
Ia mengalahkan mana2 seminar yang dianjurkan oleh syarikat lain.

Kenapa seminar anjuran AT 181 terhebat dan terbaik?
Anda dilbimbing untuk menjadi bintang.
Anda dilatih untuk menjadi berlian.
Anda diajar untuk menjadi star.
Bintang anda digilap untuk bergemerlapan.
Bakat anda diasah untuk berkilauan.
Potensi anda dikeluarkan untuk bersinaran.
Impian anda diasak demi menjadikan anda luar biasa.

Segalanya percuma.
Siap dengan strategi.
Didedahkan di dalam bengkel.
Segalanya ditunjuk cara.
Segalanya diberikan.
Tiada agenda tersembunyi.
Anda yang terhebat.

Dengan RM50.
Rugi siapa tak hadir.
Rugi yang bagi alasan.
Rugi yang tak mahu datang, walaupun anda punya alasan.
Hotel bertaraf 4 bintang, tempat yang selesa.
Makanan yang sedap.
Penceramah dan motivator tidak dibayar, mencurahnya secara percuma.

Lebih hebat lagi....
Ada tawaran besar lagi hebat bagi yang datang...
RM5 Ribu bagi yang berjaya naik CDM pada Februari 2011.
RM1 Ribu bagi DDM yang naik CDM pada April 2011.

RM1 Ribu bagi DSM yang naik CDM Jun 2011.

AKU MESTI JADI CDM!!!


Aku yang terbaik.
Aku yang terhebat.
Jika orang lain boleh, aku juga pasti boleh.
Aku sama saja dengan orang lain.

Hanya aku yang mampu mengubah diriku sendiri.
Hanya aku yang boleh mengubah nasib diriku sendiri.
Hanya aku yang akan mengubah kedudukan kewangan ku.
Hanya aku yang mampu mengubah kedudukan dan status diriku dan keluargaku.
Hanya aku yang mencorakkan masa depanku.
Hanya aku yang akan merubah warna hidupku.
Hanya aku yang mampu menolak diriku ke menara jaya.
Hanya aku yang mampu menjulang diriku ke mercu jaya.
Hanya aku yang mampu menjulang diriku sebagai Juara.

AKU MESTI JADI CDM!!!

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.