Tuesday, January 25, 2011

Jangan Terpedaya!

Aku Boleh!

"Saya rasa saya tak ada bakat nak jadi CDM"
Saya rasa saya tiada potensi diri nak jadi CDM"
"Saya rasa saya tak pandai bercakap"
"Saya ni terlalu slowlah"
"Saya ni langsung tiada daya tarikan"
"Saya takut apa orang kata nanti selepas saya naik CDM"
"Saya hairan kenapa rakan kongsi saya tak macam group CDM lain"
"Saya rasa takutlah dengan gelaran CDM".
"Saya sebenarnya tak ada gaya macam CDM lain".
"Saya rasa saya tak pandai nak memimpin group apabila naik CDM"
"Saya takut kepimpinan saya ditolak oleh rakan kongsi sendiri bila jadi CDM".

Inilah ayat2 pembunuh semangat kita.
Jangan terpedaya!!
Jangan terperangkap!!

Apabila disebut CDM...
Apabila terbayang di minda kita perkataan CDM...
Apabila kata kunci CDM muncul di ruang mata kita...

Kita terus terlihat kelibat...
CDM Kartini Mat Yaakob
CDM Kamaruddin Mamat
CDM Roshila Mohd Saufi
CDM Siti Rohani
CDM Wan Nor Hanim
CDM Muhammad Razali
CDM Yan
CDM Syed Huzair
Atau CDM Faridah Mohd Ali
Atau CDM2 lain yang hebat2 belaka

Yang Pasti kami dengan anda tiada bezanya.
Jangan terpedeya dengan ayat2 pembunuh semangat dan impian anda.

Katakan kepada diri anda...
"AKU MESTI JADI CDM"


No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.