Tuesday, January 11, 2011

Berita Semasa AT 181

Bukalah PC anda, dapatkan maklumat dan perkembangan terkini Akademi Taipan 181 melalui blogspot saya
Waktu pagi buka blog saya.
Waktu rehat buka blog saya.
Waktu nak tidurbuka blog saya.
Jika anda sudi. He he he....

1. Meeting/Business Talk
2. Slot Pengukuhan/Kelas Pemantapan Ilmu
3. Bengkel/Klinik
4. Seminar2 terbaru...NDS
5. Moving Up Seminar/Leadership Seminar
6. Bonus Night/ Bonus Day
7. Majlis Anjuran Syarikat Hai O
8. Demo Produk
9. CDM Comitee Meeting
10. Konvensyen CDM

Secara beransur2 saya akan mengurangkan SMS. Hampir setiap hari saya akan update blog saya. Ketahuilah perkembangan terkini AT 181 melalui hujung jari anda, walau di mana jua anda berada. Selari dengan perkembangan dunia yang semakin canggih.
Dunia tanpa sempadan. Salam kejayaan.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.