Wednesday, October 26, 2011

Apa Kata Mereka?

"Paling seronok sekali ialah pengalaman layak melancong ke 10 buah
destinasi di seluruh dunia selama 4 tahun bersama Hai O. Semuanya percuma.
Suatu kepuasan yg sukar digambarkan dgn kata2."
CDM Ahmad Shahril.

CDM Haryati...
"Saya mahukan kejayaan.
Saya tidak mahu berada di takuk lama.
Saya mahukan perubahan dlm hidup.Saya mahu menikmati kebebasan kewangan.
Alhamdulillah, semuanya kami perolehi sejak bersama AT 181".

SM Mohd Zawawi Mohd Zamri.
"Ini kali kedua saya menyertai Hai O.
Kalau dulu saya rasa tak mahu dah sebut nama Hai O kini
saya kembali bersemangat untuk berjaya bersama Hai O.
Dulu saya dgn kumpulan lain, kini saya bersama AT 181.
Yg saya nampak ialah AT 181 memberikan bimbingan dan ilmu yg berterusan utk berjaya
yg mana saya tidak memperolehinya ketika bersama upline saya yg lama. Terima kasih kepada upline baru saya CDM Kept Jai."
Tahniah SM Mohd Zawawi.

DSM Anna Zulkiflee
" Dulu saya tak serius mana, tapi sejak pulang dari Hong Kong,
semangat saya nyata berbeza.
Saya baru sahaja menempah Ducati motorbike yg baru berharga lebih RM60 000...wowww.
Insyaallah dapat dua bulan lagi".
Tahniah Anna...wanita pertama dlm AT 181 memiliki motorbike.

"Hebat...saya ingin mengajak anda agar melupakan kata2 lama bahawa hidup ini umpama roda.
Ada kala kita di bawah dan ada kala kita di atas,
Tetapi marilah kita bayangkan agar kita menjadi pemandu kepada kenderaan milik kita
sendiri dan kita berhak untuk terus mara ke depan menuju destinasi yg kita mahukan."
DSM Tengku Yuzaimie Idham.

"Saya mencapai matlamat saya untuk memiliki Honda Accord baru sejak bersama AT 181
dan kini impian saya untuk menyimpan wang sebanyak2nya.
Terima kasih kepada AT 181."
DDM Kepet
Hanya berkongsi...
"Datanglah membawa semangat anda.
Mari sama2 kita ulangi kejayaan kita untuk kali ke2, ke3 dan seterusnya.
Jgn mengalah setiap kali menerima ujian, jgn berundur setiap kali menerima cabaran.
kumpulkan sisa2 semangat dan impian yg ada
untuk terus melangkah menggapai kejayaan seterusnya."
,
Entah apalah yg dibincangkan oleh mereka berdua.
Nizam, Azza, CDM Jai dan SSM Hadi.
Rakaman di TTC 2 malam tadi.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.