Saturday, October 15, 2011

SM Hayati

SM Hayati
Seorang anggota polis dr PD
Rakan kongsi baru CDM Kept Jai.
Dia begitu terharu kerana mendapat peluang ini.
Sedih ketika dia berkongsi peluang kat Biz Talk USJ9 selasa lalu.
Katanya...

Saya ibu tunggal. Mempunyai 3 org anak.
Ditinggalkan suami begitu sahaja.
Saya bersendirian membesarkan anak2  yg tiga org itu.
Bekas suami langsung tidak mempedulikan mereka.
Gaji bersih saya hanya RM1500.
Mana mungkin cukup utk membesarkan tiga org anak dgn selesa.
Jauh sekali dari sempurna.
Tapi mahu atau tidak saya teruskan, tiada pilihan langsung.

Saya bersyukur mendapat peluang hebat ini.
Pagi tadi saya check kat ATM saya, ada duit masuk RM4500.
Saya terharu, saya tak pernah pegang duit banyak begitu.
Saya berterima kasih kepada CDM Jai dan CDM Haryati
yg sanggup turun ke PD setiap hari utk berkongsi peluang ini
kepada saya.
Mereka juga yg membantu saya sekarang utk mengembangkan network saya
di PD. Saya akan buat bersungguh2 demi masa depan
anak2 saya.
Saya tak mahu susah lagi.
Saya tak mahu anak2 saya terus hidup susah.
Bimbinglah saya untuk sama2 berjaya bersama AT 181.

Menitis air mataku mendengar perkongsian SM Hayati.
Tahniah dik kerana berani mencuba.
Tak ada siapa yg akan mengubah nasib diri kita
kecuali diri kita sendiri.
Berusahalah.
Hanya kita yg mampu memperbaiki kedudukan kewangan kita.
Aku dengar bulan ni SM Hayati akan naik DSM. Dengarnya dah ada
6 pakej yg masuk. Teruskan usha dik.
Pasti kejayaan dlm genggaman.
Tahniah juga utk CDM Kept Jai dan CDM Haryati.
Woww...jeles aku.

Anda bagaimana?
kesempitan hidup?
Banyak hutang?
Kredit kad tak berbayar?
Bil2 tertunggak?
jgn lupa call saya ya.

CDM FARIDAH
CIKGU DAN MENTOR
016 2212181

Posted by Picasa

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.