Sunday, October 9, 2011

Nak Jadi Macam Siti?

Nak jadi macam Siti Norhaliza?
Jelesnya tengok body Siti Norhaliza kan!
Semua wanita nakkan body macam tu.
Sihat, cantik, menawan tambah lak dgn popular dan kaya raya.
Anda ada bakat macam Siti Norhaliza?
Anda ada rupa macam penyanyi no satu negara ini?
Aku tak ada tu semua.
Suara setakat nak dodoi buaian anak bolehlah.
Rupa? Alhamdulillah cantik utk diri ku sendiri.
En suami tetap kata aku nombor satu padanya. Ngeh ngeh ngeh...

Tapi aku pun nak cantik sihat dan kaya?
Dan aku pasti anda juga mahukan perkara yg sama kan!
Alhamdulillah, aku dpt semua tu melalui biz ni.
Body boleh tahan...hik hik hik.
Sihat...alhamdulillah
Ternama?...jgn nak perasan pn seri.
Setakat anak beranak kau je jika ternama pun.
Mmg kau dah ada nama pun. Faridah Mohd Ali bapa kau letakkan.
Ternama lah tu.
Ah tak penting nama atau ternama.
Wang banyak cukuplah.
Wang...tak adalah kaya benorr tp aku bebas berbelanja.
Dah merasalah org kata.
Dah tahu macam mana yg dikatakan "banyak duit tu".


Wanita2 diluar sana, peminat2 pelayan blog ni,
suri2 rumahtangga, yg bekerja yg tak bekerja, yg sedang mencari kerja,
yg baru habus belajar malahan yg sedang belajar...
Meh kita sama2 cari wang, cari kesihatan dan miliki kecantikan
melalui
*
*
*
*
*
*
PROGRAM WANITA ANGGUN BERGAYA
*
*
*
Boleh call aku ya...
016 2212181

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.