Wednesday, December 21, 2011

Apa Kata Mereka?

Dengarkan perkongsian drpd beberapa org yg hadir dlm
BOP di USJ 9 malam tadi.
Hebat untuk aku kongsikan dgn pembaca sekelian.

Apa kata CDM Haryati?
Hidup kita penuh dgn masalah.
Masalah keluarga, masalah di tempat kerja, masalah hutang,
masalah bil2 tak terbayar, masalah kewangan dll.
Datanglah ke AT 181, hampir semua masalah yg saya hadapi 4 tahun lalu
selesai.
Saya berjaya dgn bimbingan hebat cikgu dan mentor dalam AT181.

Apa kata CDM Wan Nor Hanim?
Kehidupan saya berubah segalanya apabila bersama AT 181.
Sungguh luar biasa, dgn strategi yg mantap, dgn produk yg hebat, dgn kumpulan yg terbaik,
dgn mentor yg baik, saya terus menetapkan matlamat untuk berjaya
sebaik saya bersama AT 181 lima tahun yg lalu.
Apa kata CDM Jai?
Saya sangat seronok bersama AT 181
kerana saya dibimbing dan kemudian saya berjaya dan menjadi cikgu dan mentor
dlm AT 181, saya pula yg membimbing orang lain yang menjadi
warga Taipan 181.

SSM Norsazilah Abdullah
Saya dah banyak menghadiri kelas group dan bisness lain, tetapi nyata berbeza
dengan AT 181.
Pemimpinnya sangat baik, ramah, mesra, suka senyum
dan sangat rapat dgn semua rakan kongsi.
Kuat followup, sentiasa memberi keyakinan kepada semua dwline,
sentiasa sanggup membantu dan turun padang.
Pemimpin2 CDM AT 181 yg terbaik berbanding
pemimpin2 tertinggi dlm MLM lain.
Tahniah semua.
Apa kata DSM Hj Nasir?
Saya seronok bersama AT 181 kerana setiap kali menghadiri kelas,
ia menghilangkan stress yg saya hadapi di tempat kerja.
AT 181 yg terbaik.
Dgn AT 181, saya mampu memiliki sebuah rumah
berharga lebih RM300 ribu
di Gombak.
Syukur alhamdulillah.
Apa kata DDM Tg Yuyaimi Idham?
Saya dah qualified dua tempat melancong iaitu Hong Kong dan Holland Belgium
sejak bersama AT 181 Januari 2011 lalu.
Berjaya memilik Toyota Wish PKB 181 pada bulan ke 6 selepas join kumpulan ini.
Ia memberi perubahan yg besar dlm kehidupan saya dan keluarga.
Terima kasih AT 181.
Apa kata CDM Faridah?
Jika kita menetapkan matlamat dan impian yg ingin kita capa, maka kita mestilah,
1. Bersedia untuk mengorak langkah
2. Jangan berkata tidak sebelum kita mencuba kerana kejayaan itu
bukan mustahil.
3. Persiapkan diri kita untuk dibimbing dan dijayakan

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.