Thursday, December 22, 2011

Vitalift Serum Botanical Stem Cell

Gambar terbaru 17 Disember lalu
Bersama CDM Haryati dan Dania
Di Program WAB Seremban Sabtu lalu.


Salam.
Ni aku anak kongsikan dgn anda terutamanya wanita2 sahabat blog ini.
Semua nak cantik dan awet muda kan!

***
"CDM nampak berserilaa sekarang ni?
Licin je kulit CDM?
Pakai apa CDM?
Boleh kongsi"?


***
"Kak Faridah, tak caya lah saya usia kak faridah dah nak masuk 46 tahun, biar betul?
Saya ingat umur akak 40 tahun?"


***
"Maaf ya, saya nak panggil  pn ni akak ke apa? Rasanya kita sebaya kot"?.
Kata Alina semasa aku gi demo pada
dia tiga hari lepas.

jawab aku..."Eh mana ada, u lebih muda, saya dah nak masuk 46 tahun dah"
"Haah! biar betul, ya ke kak?
Saya ingat akak sebaya saya"? katanya
Aku kata..."Adik umur berapa"?
Katanya.."Saya 38 tahun kak, malunya saya,
kak faridah nampak muda betul,
licin je kulit".


Apa rahsianya??
Aku ni tak suka makeup sangat,
jika adapun sekadar laluan nipis.
lipstik aku tak tinggal la.
Hanya menggunkan foundation jenama FCC dan
two way face compact jenama Mac.
Juga sapuan nipis blusher jenama Mac.
Itu saja.
Inilah dia...
Vitalift serum Botanical Stem Cell.

Dulu aku pakai serum jenama Artistry...harganya mak oooi boleh tahan.
Semua produk penjagaan wajah skin care, aku gunakan Artistry Amway sejak 15 tahun lalu.
LX Cream jenama Artistry yg berharga RM1200 pun aku beli setiap tiga bulan.
Aku peruntukkan hampir RM1500 untuk dua bulan bagi jenama itu.

Kini tidak lagi.
Sejak ada Laa Praise, semua aku tukar.
Dari cleanser, toner, mousturizer, night cream, day cream, eye repair cream,
makeup remover, serum dan bio ever.
Harganya jauh lebih murah.
Kualitinya sangat hebat.

Serum ni produk terbaru, baru saja dilancarkan dua bulan lalu.
Anda trylah gunakan serum ni.
Sangat menakjubkan.
Wajah anda kekal berseri dan awet muda.
Anda pasti sgt berpuas hati.

Aku dah guna botol yg kedua.
Harganya sangat murah berbanding kualitinya.
Hanya RM90 dealer prize.
Customer RM108
Dan dgn BV56.
Kemudian berkongsilah dgn rakan2 adik beradik dan sesiapa saja.

Dan bertukarlah kepada produk2 hebat kita sendiri.
Produk bertaraf lima bintang.

Bagi anda yg berminat,
boleh call saya
016 2212181



No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.