Friday, December 16, 2011

Blogger

Dunia blog
Ruangan blog
Menjadi penulis blog
Blogger

Dunia yg baru bermula bagi aku.
Bermula hanya Sept 2010.
Untuk catatan dan kenangan peribadi.
Untuk tatapan anak cucu selepas aku meninggal nanti.
Juga untuk panduan org lain andainya ia berfaedah untuk mereka.

Apabila dah jadi blogger, hari2 aku konsisten menulis entry baru.
Hari2 mencari berita.
Hari2 aku snap snap snap gambar.
Macam2 gambar.

Ke mana saja aku pergi pasti ku bawa Nikon D90.
Atau camera Olimmpus aku.
Ataupun hp Samsung, atau Nokia.
pasti dirakamkan.
Untuk aku rakamkan peristiwa yg akan menjadi bahan memori dlm blog aku.
Kisah2 semasa, berita2 terkini, aktiviti2 dan program busines di sana sini,
Motivasi diri untuk berjaya, pengalaman peribadi,
kisah kejayaan yg menjadi igauan semua manusia dan sebagainya.

Seronok dan enjoy.
Gembira dgn apa yg aku buat.
Walaupun tak dapat bayaran, walaupun percuma.
Tetapi aku dapat berkongsi banyak pengalaman kepada org lain.
Pelbagai info dan motivasi dapat aku kongsikan dgn pembaca.
Pelbagai aktiviti group dapat aku maklumkankepada warga Taipan.


En suami juga pembaca setia blog aku.
Tak boleh tak baca katanya...hari2 mesti online.
Anak bujang ku Adib yg belajar kat Cairo pun setiap hari melayari blog aku.
Rindunya dilepaskan dgn menatap pelbagai kisah yg aku catatkan dlm blog aku.
Jika aku tak tulis, dia mula risau, takut aku tak sihat katanya.
Aimi yg ada kat Melaka pun banyak mengetahui apa yg aku buat melalui blog.

Org lain pun boleh tahan, ramai gak peminatnya.
Andainya aku terlalu sibuk sehingga tak sempat membuat entry baru,
ramai yg mula bertanya...
"rindulah tak dapat baca entry baru  CDM hari ni"

Tapi aku tidak memaksa, nak baca boleh baca.
Jika suka, boleh buka.
Nak jadi followerspun boleh.
Tak nak tengok pun tak apa.
Jika menyampah, jangan baca.
Aku tak rugi, untung pun tidak.
Jauh sekali.
Nak glamour? Ohhh tidak.
Ahhh tak payahlah, glamour je, duit tak ada buat apa?
Poket kena penuh beb...



Terima kasih atas sokongan anda semua.
salam kejayaan dan kebahagian untuk anda.



No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.