Thursday, December 1, 2011

Sila Layari...http://faridahmohdali.blogspot.com/





Selamat Datang
ke blog ini
http://faridahmohdali.blogspot.com/


Jadilah follower
Boleh buka tap2 hari.
Blog ini untuk aku sendiri.
Juga untuk anda yg suka melayarinya.
Suka2 kongsi pengalaman


Memuatkan pengalaman jatuh bangun dlm MLM.
Motivasi, perkongsian, suka duka.
Juga kisah2 keluarga. Pasal binatang pun ada...Si Tuah.
Pasal makhluk halus pun ada gak...semut la, nyamuk la, anai2 la
buat pengajaran utk diri sendiri.
Juga perjalananku setiap hari ke sana ke mari membina perniagaan ini.
Juga kisah2 kejayaan org lain.
Kehebatan org lain yg boleh dicontohi dan diikuti.


Setiap hari aku hupdate
Setiap hari aku catat enrty baru
Setiap hari aku rakamkan kenangan
Setiap hari aku tuliskan...
he he he macam diary hidup ku.


Terima kasih semua yg sudi melayari blog ini.
Boleh bagi idea dan pandangan jika ada.
Aku suka je jika ada idea2 yg bagus untuk aku up grade blog ni agar
semakin mantap penngisiannya.
Aku tau ada gak yg tak suka.
Tak apalah, aku buat bukan utk org lain, untuk aku sendiri sebenarnya.
Sapa suka boleh singgah baca.
Jika tak suka pun tak apa, aku tak paksa.


Apapun terima kasih semua.
Maaf jua jika ada yg tak berkenan di hati anda.
Jika suka, boleh war2kan kepada rakan2 untuk jadi panduan seharian
terutama warga MLM.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.