Monday, December 26, 2011

Aku Terus Follow Up

Kat Kg Malaysia Raya, Sg Besi.
Dua hari lepas aku ke sini, rumah raan kongsi baru.
Dah isi borang ahli. Aku followup je, hantar starter kit.

As dan suaminya Jani dah hadir BOP kat USJ 9
sebanyak dua kali sebulan lepas.
Dan pernah hadir program WAB beberapa kali.
Mereka excited sangat dan masih kekal positif sewaktu aku
berjumpa dgnnya dua hari lepas. Sayang sekali dananya masih sangkut.

As seorang guru, masih muda lagi.
Belum pun 30 tahun.
Jani seorang engineer, baru berpindah dari K. Trengganu ke KL.
Dah 4 tahun berulang alik KT-KL-KT kerana isterisnya berseorangan di KL.
Baru mendapat kerja baru di Damansara.
Gajinya pun belum dapat.

Itulah...yg excited nak buat, tak lepas pulak.
Yg dah dapat dana, lari tak jawab panggilan lagi.
Macam2 pengalaman berjumpa org sepanjang 9 tahun
buat business ni.


Kata Jani, inilah peluang bersama AT181,
yg dia nampak untuk mengubah hidup mereka sekeluarga.
Tapi dana tak lepas.Sangkut pulak.
Masih bersemangat. Katanya kenalah tunggu gaji naik
bulan Januari 2012 nanti, baru boleh submit dana lagi sekali.

Kata As pada aku...
"Hebat betul pemimpin Taipan ni, walaupun dia tak boleh buat,
masih lagi followup. Masih lagi nak bimbing.
Tak sangka Kak Dah dan abang dzul sanggup turun padang macam ni
datang ke rumah kami. Insyaallah, As akan buat.Tunggu masa je.
Terpaksa settle tunggu gaji dulu."

Sebagai upline, aku akan terus follow up.
Semoga ada sinar untuk mereka, untuk aku dan untuk AT 181 juga.


No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.