Friday, September 9, 2011


Salam.
Jadual mulai rancak, penuh dan padat kembali selepas kembali
dr cuti hari raya.
Hari ni aku ke Senawang, berjumpa prospek utk PB.
Selepas Jumaat tnghari, aku akan ke Kota Kemuning berjumpa prospek gak>


Sabtu ada program WAB.
Lepas tu nak menziarah bapa saudara di Taman Melawati.
Bawa anak2 sekali biar mereka rapat dgn datuk saudara.

Ahad juga ada program WAB di sebelah paginya.
Petang plannya nak bawa anak2 menziarah saudara mara belah
en suami di Kuala Pilah.
Maalum, lama dah tak ke sana.
Setahun sekali mesti berjumpa.

Minggu depan pun ada dah beberapa appointment.
Baguslah, tak leh terus berdiam diri jika nak berjaya.
Masa tak menuggu kita.
Org dah lama bertindak, bergerak.Mereka usaha tak berhenti.
Usaha tak mengenal jemu.
Tak pernah kecewa.
Tak pernah putus asa.

Kita pun sama.
Jgn cepat mengalah.
Tak ada senang dtg dgn senang.
Buatlah apa pun, usaha mesti berterusan.

Sabtu dan Ahad minggu depan pun penuh.
17 Sept ada seminar di Penang.
Aku belum pasti dpt hadir.
Ada urusan penting keluarga di KL pd tarikh yg sama.
ibu dan adik beradik dr Kelantan semua hadir utk program tersebut.
Takkan aku tak ada pulak.
Tambahan lak mrka berkumpul dan bermalam di rumah aku dr Jumaat lagi.

Nanti aku bincang dgn upline cam ne.
Dgn CDM Fitripun aku tak bagi tau lagi.
Kedua2nya penting bg aku.
Kedua2nya agenda besar dlm hidup aku.
Yalah, ada waktu kena lepaskan satu.
Terkena lak tarikh yg sama. nak adjust pun tak tahu mcam mana nak buat.

Harap semuanya berjalan lancar.
Insyaallah, semuanya akan berjalan dgn baik.
tak yah fikir sgt. Nanti lagi fening2.
Baik aku relaks je.
Dah berjanji dgn diri sendiri, biar jelah.
Tak mahu fikir2 sgt.
Gitu ke gini ke, yg penting poket penuh melimpah.
Dok gitu???
Aiii senangnya dlm hati, jika duit banyakkkk.






No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.