Sunday, June 12, 2011

Hadiah Untuk Aimi


Salam.
Petang tadi sebaik pulang dari business talk di TTC 1, kami makan dengan anak2.
Memang dah niat dalam hati nak gi Starhill Gallery di Jalan Bukit Bintang.
Aku plan nak cari sesuatu untuk diri sendiri.

Ada juga perancangan nak beli hadiah jam tangan untuk Aimi kerana
mendapat hadian Anugerah Dekan kerana keputusan peperiksaan yang amat cemerlang empat semester berturut2 dalam pengajiannya di UITM Melaka.

Terfikir2 apa hadiah nak beli.
Bincang punya bincang dengan Dzul,
kami buat keputusan nak beli jam tangan.
Inilah dia jam tangan jenama Titus.
Pasti Aimi suka.
Dzul faham selera anak gadisnya.
Boleh tahan harganya. Tidaklah terlalau mahal.
Lebih kurang RM788 je.
Ganjaran untuk anak2 yang bertungkus lumus belajar.
Cantik tak?
Aku tengok amat cantik.
Bersesuaian dengan siswi muda yang bercita2 tinggi seperti Aimi.
Selepas tamat pengajian Diplomanya nanti, dia mahu menyambung pengajian
ijazahnya di Singapore.
Yurannya pengajiannya boleh tahan.
Semua perbelanjaan sendiri.
Satu sen pun tak minta sponsor dari mana2.
Duit boleh cari. Jika tak cari duit untuk anak2, untuk siapa lagi?
Kita ada peluang di tangan untuk segala kesenangan.
Tentulah Hai O Marketing.
Aku yakin sangat.
Tinggal lagi mahu berusaha atau pun tidak.
Tahan cabaran atau tidak.

Aimi ada juga berhasrat untuk menyambung ijazahnya di England,
tapi aku risau tak menentu.
Jauh sangat dari pandangan mata aku.
Jika di Singapore, boleh juga aku jengok2 dia jika
kebetulan berjumpa prospek di Johor.

Bagi anda yang anak2 masih kecil, jom cari duit banyak2 untuk persediaan
pendidikan anak2 kita nanti. Kos pendidikan semakin tinggi.
Barang serba mahal.
Keperluan hidup untuk masa depan anak2 juga semakin meningkat.
Jangan mengharap kepada bantuan kerajaan semata2.
Kita kena bertindak.

Kami ada peluang hebat untuk dikongsikan dengan anda.
Dah 9 tahun bergelumang dengan perniagaan ini.
Jika sedang berfikir2 business apa yang sesuai untuk mencari wang bagi persediaan
pendidikan dankehidupan masa depan serta
kesenangan anak2..
boleh call saya 016 2212181.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.